آرایش و زیبایی

چگونه دختری جذاب باشم؟

چگونه دختری باکلاس باشیم؟

مردان عاشق چه زنانی میشوند؟ اگر شما هم می خواهید راز جذابیت زنان را بدانید با ما همراه شوید. در ابتدا این باور غلط را از خودتان دور کنید که تنها را جذاب بودن هر زن شهوت انگیز بودن او است. در زیر روش های خوبی برای جذاب به نظر رسیدن معرفی میکنیم.

1- سالم بودن و ورزش کردن

زنان جذاب هم روحیه خوبی دارند وهم بدنی ورزیده و ورزشکار دارند. سعی کنید روزانه به باشگاه بروید و اگر اضافه وزن دارید آن را برطرف کنید. تمام تلاش خود را برای داشتن بدنی سالم بکنید.

2- رعایت بهداشت

از جمله ویژگی های هر زن جذاب خوشبو بودن بدن، دوش روزانه، رعایت بهداشت دهان و دندان و شادابی است. همیشه یک شیشه عطر کوچک همراه خود داشته باشید و خصوصا در فصل گرم آن را مصرف کنید.

3- داشتن لبخند زیبا

مردان از زنانی که همیشه اخم میکنند و بد اخلاق به نظر میرسند خوششان نمی آید. لیخند زیبا شما را منحصر به فرد میکند. لبخند زیبا میتواند همه را جذب کند.

4- مراقبت از پوست

برای داشتن پوست ابریشمی و سالم باید خیلی موارد را رعایت کنید رژیم غذایی سالم داشته باشید، هر روز صبح صورتتان را با آب سرد بشویید و در صورتی که اهل آرایش هستید لوازم آرایش طبیعی مصرف کنید. برای تنفش منافذ پوست هر شب آرایش خود را کامل پاک کنید. از آب رسانها، مرطوب کننده ها استفاده کنید و به طور منظم از ماسک های طبیعی بهره مند شوید.

5- پوشیدن لباس زیبا

لباس جذابیت شما را تکمیل میکند. بدون لباس زیبا جذابیت ناقص است. هیچ موقع هنگام خرید یک مرتبه لباس های زیادی نخرید. سعی کنید دائما به فروشگاهها سر بزنید و از مد روز اطلاع پیدا کنید و خرید های خود را کم کم انجام دهید تا همیشه طبق مد لباس بپوشید.

6- پاکسازی بدن از مو

یکی از رموز دیگر جذابیت از بین بردن موهای زائد است. برای اینکار هر چند وقت یکبار به سالن های زیبایی مراجعه کنید و بدن خود را از شر مو خلاص کنید. حتی در خانه هم میتوان این کار را با روش های مختلف انجام داد. بدن یک زن نباید مو داشته باشد.

7- رعایت ادب و احترام

یکی از مواردی که یک زن را از چشم مرد می اندازد بی ادب بودن و گستاخی وی است. اگر مهربان و خوش برخورد باشید خیلی جذاب به نظر میرسید. خوش برخوردی حرف اول جذابیت را میزند.

مردان از چه زنانی خسته میشوند؟

مردها چه زنانی دوست دارند؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا