روانشناسی

چه کارهایی مردان را دیوانه میکند؟

در زیر نوشته هایی از باربارا دی آنجلیس درمورد اینکه چه چیزی مردها را نسبت به زنان سرد و کلافه میکند می خوانید.

باربارا به زوجها برای خوشبخت بودن مشاوره های زیادی داده است.از نظر این مشاور زنی که بیش از اندازه به ظاهر و قیافه خود برسد شوهرش را میتواند سرد کند. از نظر این مشاور زنی که در زمان کمی برای رفتن به پیک نیک میتواند آماده شود اما در رفتن به مهمانی ها آراسته و شیک برود زن ایده آلی است. از نظر مردها زن خوشایند آنها زنی است که بهم ریختگی موهایش در رابطه جنسی  مشکل ایجاد نکند و لایه هایی از کرم پودر بین آنها و شوهرانشان فاصله ایجاد نکند. باید مرز بین آراسته بودن و وسواس را شناخت.
برای اینکه برای همسرتان جذاب باشید ادامه مطلب را بخوانید.

در طی مشاوره هایی که با مردان انجام شده است از شکایاتی که آنها میکنند میتوان به اینکه زنشان هیچ گاه نمیخواهد بی آرایش باشد ، هر روز ساعت های زیادی را صرف آرایش و موی خود میکنند و در صورت پاک شدن آرایششان سریع به دسشویی می روند تا آرایششان را تجدید کنند اشاره کرد. این مردها بیان کردند دلشان یک زن ساده میخواهد که سریع حاضر شود تا از خانه برای خوردن صبحانه بیرون برویم. یکی از مردها میگفت همسر سابقم بشدت نگران ظاهرش بود این مسئله باعث سردی من شد. قبل از هر کاری یک آرایش کامل میکرد. جواهرات زیادی به خودش می آویخت. انگشتهایش از انگشتر پر بود و ناخن های بلندی داشت که همیشه از اینکه بشکند میترسید. همیشه میخواست ظاهرش بهم نریزد.

خط قرمز برای زنان چیست؟

زنان وسواسی که بیش از حد به قیافه و تیپشان اهمیت میدهند مردان را سرد میکنند.

زن هایی که دائما چه در خانه چه در مهمانی آرایش غلیظ میکنند. مردها آرایش کم را میپسندد(خصوصا آرایش چشم) .آنها اکثرا از رژگونه و کرم پودر بدشان می آید. اینکه مردان با نگاه به همسرشان لایه ای از کرم پودر را روی صورتش مشاهده کنند آنها را سرد میکند. زنهایی که سر میز موقع سر غذا از جایشان بلند میشوند تا به تجدید آرایششان بپردازند خیلی سردکننده اند.

مردان از زنانی که در لباس پوشیدن هم وسواس دارند خوششان نمی آید. به خصوص زنانی که ساعت های زیادی صرف پوشیدن لباس میکنند.مردی در مشاوره به من میگفت ما میخواستیم با خانمم به تماشای بازی بیس بال پسرم برویم.خانمم خیلی آرایش کرد و کفش پاشنه بلند با شلوار چرمی پوشید چیزی که مخصوص مهمانی است نه مناسب تماشای بازی بچه های 9 ساله و این برایم عجیب بود.

زنانی که به شوهرانشان میگویند به موهایم دست نزنید که مدل موهایشان خراب نشود باعث سرد شدن شوهرانشان میشوند مردها از موی تافت خورده و چرب شده و خشک زنان که پر از سوزن باشند میترسند.

یک روز مردی از من سوال کرد چرا زنها جواهرات و طلای زیادی به خود آویزان میکنند درحالی که این کارشان ما را سرد میکند. دیدن خانمها با زیورآلات زیاد هرچند هم که مد شده باشد برای مردان جذاب نیست. آیا تا بحال نامزدتان به شما نگفته که بدون آرایش زیباترید؟ حتما شما هم فکر میکنید او دیوانه شده است.

برای مردها خیلی از کارهایی که ما میکنیم تا جذاب شویم سرد کننده است. مردها به خصوص اگر خواهران زیادی نداشته باشند با کمدهای پر از لباس، انواع لوازم آرایشی روبرو نشده اند. هرچند از زنانی که تا حدودی به زیبایی و پوستشان اهمیت می دهند خیلی خوششان می آید اما در مجموع زیبایی طبیعی را بیشتر میپسندند.

زنانی که بیش از اندازه به قیافه شان اهمیت میدهند مردان را خیلی سرد میکنند زیرا مرد حس میکند یک حس ناامنی در زن هست و او اعتماد به نفش ندارد و از نشان دادن قیافه طبیعی خود می هراسد.

دلیل این همه به خود رسیدن خانم ها چیست؟

به دلیل شستشوی مغزی زنها توسط آگهی های تجاری و شبکه های اجتماعی، این حس در آنها ایجاد میشود که همیشه باید ایده آل باشند و این ایده آلی را تنها در ظاهر میبینند.

من به عنوان یک زن که خودم هم مشاور هستم از رسیدگی به خودم و آرایش و لباس پوشیدنم خیلی لذت میبرم. مردها از زنان شلخته که به خود نمیرسند بیزارند ولی نمیخواهند برای رفتن به هرجایی 2 ساعت آماده شدن زنشان طول بکشد. مردان از اینکه بدانند شما بدون آرایش معذب نیستید لذت میبرند.

مردها کلا زیبایی طبیعی همسرشان را بیشتر دوست دارند و دوست ندارند با یک عروسک تزیین شده روبرو شوند که حتی نتوانند راحت به او دست بزنند. پس به زیبایی خود افتخار کرده و ایمان داشته باشید که زیبایید.

راههای جذاب بودن برای همسر چیست؟

1- نظر همسرتان را در مورد لباس، آرایش و مد بپرسید. نباید حتما خودتان را مطابق میل شخصی همسرتان منطبق کنید. صحبت کردن در این مورد به بهتر شدن روابط زناشوییتان کمک زیادی میکند و باعث میشود موارد جدیدی یاد بگیرید.

2- همواره بدانید زیبایی از درون تجلی میکند. وقتی در درونتان حس خوبی نسبت به خودتان دارید و در واقع عزت نفس و اعتماد به نفس دارید این زیبایی درونی خودش را نمایش میدهد.

دلایل سرد شدن مردان

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا