فرهنگ و هنر

چرا شبکه فارسی1(farsi one) تعطیل شد؟تعطیلی شبکه فارسی وان

چرا شبکه فارسی1(farsi one) تعطیل شد؟تعطیلی شبکه فارسی وان

واکنش حسام نواب صفوی به شبکه فارسی وان

شبکه فارسی وان که چندسالی است فعالیتش را آغاز کرده است از همان ابتدا با هدف از هم پاشیدن بنیان خانواده به پخش سریال های مبتذل و غیراخلاقی میپرداخت. سریال های این شبکه با محتوای خیانت یکی پس از دیگری روی آنتن میرفت و فرهنگ خیانت را در ایران پرورش میداد به طوریکه طلاق هایی موسوم به طلاق های فارسی وانی شکل گرفت که ناشی از تماشای همین شبکه غیراخلاقی بود. به دنبال این تهاجم فرهنگی سید حسام نواب صفوی بازیگر محبوب کشورمان که وکیل پایه یک دادگستری هم هست نسبت به این شبکه واکنش نشان داد .

شکایت حسام نواب صفوی از شبکه ماهواره ای فارسی 1

نواب صفوی درباره شبکه مبتذل فارسی وان اینطور نوشت: زمانی که فارسی وان شروع به پخش سریال های مبتذل کرد طلاق های فارسی وانی در ایران راه افتاد هدف این شبکه تخریب بنیان های خانواده و از هم پاشیدن آنها بود و هویت ایرانی هم به سخره گرفته شد. حسام نواب صفوی ادعا کرد شکایت او سبب تعطیلی این شبکه ماهواره ای شده است. وی افزود: سکوت من خیانت بود. مردم ایران غیرت و احساساتشان جریحه دار شده بود. من شکایتی تنظیم کردم و قوه قضاییه هم با قدرت زیاد رسیدگی کرد و این شبکه مبتذل بسته شد.

نواب صفوی ادامه داد: این نکته را هم بگویم شکایت مردم ایران علیه شبکه فارسی وان بود نه شخص  خاص. من افتخار وکالت این پرونده را پیدا کردم. من با ایجاد اتحاد بین وکیل های بیشتر کشورها سبب شدم دیگر هر کس بخواهد فرهنگ و تمدن هر کشوری را مسخره کند او را تعقیب کنیم . از همه مردم و قوه قضاییه کمال تشکر را دارم که حامی من بودند . بسته شدن این شبکه مبتذل را به تمام ملت ایران تبریک میگوییم.

دی ماه سال 1395

چرا شبکه فارسی1(farsi one) تعطیل شد؟تعطیلی شبکه فارسی وان
چرا شبکه فارسی1(farsi one) تعطیل شد؟تعطیلی شبکه فارسی وان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا