اجتماعی

چالش خیریه دختر مبتلا به دیستروفی

خیریه دختر مبتلا به دیستروفی

چالش دختر مبتلا به دیستروفی : یک دختر شش ساله مبتلا به بیماری دیستروفی عضلانی که دختر شگفت انگیز واقعی لقب گرفته است، به عنوان بخشی از یک چالش خیرخواهانه 2000 کیلومتری، 300 کیلومتر را طی 30 روز طی کرده است.

این دختر دارای دیستروفی عضلانی مادرزادی است، یک شکل بسیار نادر از بیماری ژنتیکی، که به تدریج باعث ضعف عضلات می شود.

این دانش آموز  با چالشی الهام گرفته  معادل 2000 کیلومتر از خانه خود در نزدیکی Devizes در ایتالیا را در ماه اکتبر راه می رود.

اوبا کمک دوستان و خانواده  قصد داشت 2000 کیلومتر را که معادل هفت ماراتن است طی کند. در آغاز ماه سپتامبر ، کارملا و مادرش چالش باورنکردنی خود را آغاز کردند.

و اکنون این دو  مادر و دختر سفر خود را به پایان رسانده اند و با جمع آوری تقریبا 14000 پوند برای دیستروفی عضلانی در انگلستان، هدف جمع آوری سرمایه  بیش از دو برابر از مبلغ اولیه را جمع آوری کردند.

چالش دختر مبتلا به دیستروفی عضلانی
چالش دختر شگفت انگیز مبتلا به دیستروفی عضلانی

کارملا می گوید: خوب من این کار را بالاخره کردم! کاملاً متشکرم از همه کسانی که ما را حمایت کرده اند و به ما کمک کرده اند تا بتونیم مبلغی باورنکردنی را برای دیستروفی عضلانی انگلستان جمع آوری کنیم. این چالش را برای همیشه به خاطر بسپارید.

هنگام عبور از خط پایان در چالش باورنکردنی خود در 30 سپتامبر ، کارملا مورد استقبال تماشاچی ها قرار گرفت وحتی عده ای از خانه های خود بیرون آمدند تا به او تبریک بگویند. تیم Devon Super Team کارملا را با شخصیت بتمن در حالی که به خط پایان نزدیک می شد، غافلگیر کرد و او را بسیار خوشحال کرد.

زندگی با بیمار مبتلا به دیستروفی عضله

مانند هر بچه دیگری این بچه ها نیاز به توجه و محبت و احساس امنیت دارند. آنها نیاز به تقویت حس اعتماد به نفس دارند.

فرزند خود را تشویق کنید تا آنجا که میتواند مستقل باشد. با این کار حس اعتماد به نفس او را تقویت میکنید و موجب می شوید او برای خودش ارزش قائل شود

اطلاعات لازم را در باره بیماریش به او بدهید و اجازه بدهید در تصمیم گیری های درمانی شرکت کند.

از دیگر اعضای فامیل بخواهید تا به شما کمک کنند و کمک آنها را قبول کنید. نگهداری از این بچه ها فشارهای عاطفی، بدنی و مالی زیادی را به والدین وارد میکند

خودتان را برای داشتن چنین فرزندی سرزنش نکنید. هز کدام از اعضای خانواده ممکن است زمان هایی را بصورت غم، انکار، خشم، افسردگی و سرانجام قبول واقعیت تجربه کند. بیماری بتدریج پیشرفت میکند و در زمان هایی فشار های روحی زیادی ممکن است به شما وارد شود. در جمع خانواده با هم باشید و همدیگر را حمایت کنید. شما تنها نیستید

کلیک کنید و مطالب مرتبط بیشتری بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا