آرایش و زیبایی

پیشنهاد عطر پاییزی

با عطر به استقبال پاییز بروید

در ماه های پاییزی سال هیچ چیز نمی تواند جای یک عطر گرم را بگیرد، عطری با رایحه شیرین نزدیک به رایحه وانیل، شکلات و کارامل. عطرهای شیرین اگرچه در تابستان بسیار قوی و گرم هستند اما در هوای سرد بهترین انتخاب هستند. هیچ چیز جای عطر با بوی وانیل یا کارامل گرم را در یک شب پاییزی نمی گیرد. همراه زندگی سالم باشید با پیشنهاد عطر پاییزی مخصوصا عطر پاییزی زنانه.

عطرهای تند یا همان رایحه های شرقی انتخاب مناسبی برای استفاده در ماه های سرد هستند، این عطرهای تند معمولا رایحه ای از دارچین، زنجبیل، زیره و جوزهندی را دارند. عطر و ادکلن‌های تند معمولا گرم، عجیب و پیچیده اند.

رایحه چوب نیز بخشی از رایحه های شرقی به شمار می رود. عطرهایی با بوی چوب در واقع رایحه چوب صندل، چدار، نعناع و بلوط را دارد. رایحه چوب معمولا خشک و زمینی، نزدیک به عطر مشک است و  انتخاب مناسبی برای عطر زنانه و مردانه به شمار می‌رود.

عطر تاباسکو وانیلی از برند تام فورد

عطر تاباسکو وانیلی از سری محصولات سری پرایوت بلند از برند تام فورد، از عطرهای  پرطرفدار و محبوب در جهان عطر است.این محصول همانطور که از اسم آن بر می آید ترکیبی از وانیل و تنباکو به همراه دانه تونکا و پوست کاکائو می باشد که در سال 2007 در بسته بندی مخصوص سری پرایوت تام فورد وارد بازار شد.

عطر تاباسکو وانیلی از برند تام فورد
عطر پاییزی زنانه

این عطر الهام گرفته از علاقمندی تام فورد به لندن و یادآور کلوپ جنتلمن انگلیسی و معطر به بوی چاشنی‌ست. او با افزودن دانه تونکا خامه‌ای، وانیل، کاکائو، آکوردهای میوه‌ای خشک و صمغی شیرین، ژانر کلاسیک عطرها را ابداع کرد تا جلوه‌ای مدرن، شکوهمند و تقریباً تند برای آقایان داشته باشد، هرچند که بانوان نیز از آن استفاده می‌کنند.

عطر پاییزی زنانه Chanel Beige

کمپانی شنل همیشه به خاطر عطرها و رایحه های فوق العاده ای که دارد درتمام دنیا شناخته شده است و این عطر نیز جز عطرهای کلاسیک از این برند بوده و دارای رایحه ای گرم و مناسب جوانان  است.

عطر پاییزی زنانه Chanel Beige

از رایحه های به کار رفته در این عطر زنانه خوشبو می شود به فریزیا، عسل و یاسمن اشاره کرد که در نهایت عطری شیرین و زنانه را ایجاد کرده اند. رنگ بژ و طبیعی این عطر باعث شده تا به طبیعت نزدیک تر باشد و بعد از استفاده از آن احساس خیلی خوبی را تجربه کنید.

« بلک اوپیم » ایو سن لورن

ادوپرفیوم «بلک اوپیم» ایو سن لارن رایحه اصلی قهوه دارد. نت بالایی مرکبات، گلابی و کشمش سیاه، رایحه میانی قهوه، یاس، بهار نارنج و چای را معرفی می‌کند و رایحه اصلی هم ترکیبی از مشک سفید و چوب‌های سفید است.

بلک اوپیم ایو سن لورن
پیشنهاد عطر پاییزی

شیشه این عطر بسیار درخشان و زیبا است! بطری این عطر در نگاه اول شبیه به نسخه اصلی خودش یعنی بله دی اپیوم بوده با این تفاوت که اینبار در آن از رنگ مشکی با ظاهری پولک دوزی شده به شکل سنگ گلام بهره گرفته شده است .

میس دیور از برند دیور

اگر عطری می‌خواهید که همیشه و در همه فصل‌ها قابل استفاده باشد عطر میس دیور از برند دیور را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این عطر رایحه چوب رز و نوت‌های شیرین خود بهترین انتخاب برای خانم‌ها است و به اندازه کافی قوی هست که بتوانید در پاییز هم از آن استفاده کنید.

میس دیور از برند دیور
عطر زنانه پاییزی

بله، برخلاف آن چه که گفته شد رایحه گل‌ها هم می‌توانند در عطرهای پاییزی مورد استفاده قرار گیرند. این عطر که اولین عطر برند گوچی در زمان مدیریت الساندرو میکل است عطر گل‌های مریم و یاسمن را در خود دارد اما بوی غالب در آن نیستند و این عطر بویی مانند یک دسته گل بزرگ و زیبا دارد که به طور روزمره می‌توان از آن استفاده کرد.

عطر زنانه جاسمین نویر مون

عطر زنانه جاسمین نویر مون
عطر زنانه پاییزی

عطر Bvlgari Jasmin Noir Mon for women در سال ۲۰۱۱ وارد بازار جهانی شد. عطر جاسمین نویر مون که از جواهر سازی کمپانی بولگاری الهام گرفته شده ، بسیار رمانتیک و خاص بوده و با بوی خنک و شیرینی که دارد در بین بانوان طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد .

Bloom گوچی

این عطربرند گوچی بویی مانند یک دسته گل بزرگ و زیبا دارد و به طور روزمره می‌توان از آن استفاده کرد.گاهی رایحه گل‌ها نیز می‌توانند در پاییز  مورد استفاده قرار بگیرد و  این عطر که اولین عطر برند گوچی در زمان مدیریت الساندرو میکل است یکی از همان عطرهای خوشبو با این رایحه است که عطر گل‌های مریم و یاسمن را در خود دارد. رایحه این عطر به منظور جلب اعتبار، احساس سرزندگی و ایجاد تنوع برای بانوان طراحی شده تا به گونه ای ذاتی و منحصر به فرد قادر به نمایش جذابیت ها و ویژگی های چشمگیر خود باشند.

Bloom گوچی
پیشنهاد عطر پاییزی در زندگی سالم

عطر و بوی این نسخه همانطور که از نام آن پیداست، دربردارنده نت هایی غنی از یک باغ پر رونق و مملو از گل های شکوفا است. بلوم، به معنی شکوفه می باشد. در ترکیبات رایحه ی ادکلن گوچی بلوم، گل مریم و یاسمن همراه با گل رنجون خزنده Rangoon Creeper که گلی منحصر به فرد در جنوب هند است استفاده شده است، این گل برای اولین بار در صنعت عطر سازی توسط شرکت گوچی مورد استفاده قرار گرفته است.

ویکتوریا سکرت اسکندلوس

این عطردر پائیز سال ۲۰۱۴ به دنیا معرفی شد و مناسب برای انواع پوست با حساسیت های مختلف است. عطر اسکندلوس همان گونه که از نامش پیداست دارای  رایحه ای شیرین، میوه ای و گل دار است.این عطر طعم شکلاتی دارد و بعد از استفاده از این عطر خواهید دید که همه اسم عطر شما را می پرسند.

ویکتوریا سکرت اسکندلوس
پیشنهاد عطر پاییزی در زندگی سالم

رایحه و پخش بوی عطر اسکندلوس باعث تسریع نبض می شود و  نت شیرین و میوه ای آن باعث می شود قلب سریع تر کار کند. عطر زنانه اسکندلوس ویکتوریا سکرت با غلظت ادوپرفیوم تولید شده است و بدون شک می توان گفت در پخش بو رقیبی ندارد. اسکندلوس می تواند یک انتخاب هیجان انگیز برای تمام ایام سال به ویژه فصل بهار، پائیز و زمستان باشد.

وقتی عطر اسکندلوس ویکتوریا سکرت را اسپری می کنید رایحه ای از تمشک به مشام شما خواهد رسید و بعد از گذشت چند دقیقه نت های میانی ظاهر می شوند که شامل رایحه ی گل صد تومنی و بادام شیرین سوخته است و این رایحه ی پایه ی عطر اسکندلوس است که تا ساعت ها شما را در خود غرق می کند. این ترکیبات به ظاهر ساده توانسته اند رایحه ای بسیار زیبا، شیک و کاملا زنانه را ایجاد کنند.

پیشنهاد عطر زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا