آرایش و زیبایی

پرپشت شدن مژه و ابرو

راه حل قطعی پر پشت کردن مژه و ابرو

اگر سوال شما هم” برای پرپشت شدن ابرو چی خوبه” میباشد . تا انتهای مطلب زیر را بخوانید.

برای رشد سریع مژه و ابرو قبل از مصرف هر محلول یا روغنی باید از پاک و تمیز بودن پوست اطمینان پیدا کرد. برای پاکسازی مژه و ابرو میتوان از شامپو بچه استفاده کرد و آنها را شست. بعد از خشک کردن آنها روش های زیر را به کار برید.

نکاتی برای رشد ابرو و مژه

برس کشیدن روی مژه و ابرو

آسانترین روش برای تقویت مژه و ابرو ماساژ آن ها با برس میباشد.برای این کار از یک برس کوچک استفاده کنید و هر روز آن را روی مژه و ابروی خود بکشید.

 هسته خرما

چند هسته خرما بردارید و آنها را حرارت دهید تا حدی خشک شوند که به آسانی قابل پودر شدن باشند. هسته های خرما را پودر کنید و با کمی روغن هفت مغز آنها را مخلوط کنید و قبل از خوابیدن هر شب با برس به ابروها و مژه هایتان بزنید. فقط مراقب باشید این ترکیبات نباید وارد چشم شوند پس با احتیاط از آنها استفاده کنید.

سرمه و روغن فندق 

قدیمی ترین روش برای تقویت مژه و ابرو روغن و سرمه فندق میباشد. برای تهیه آن باید پوست یک فندق را بگیرید و مغز فندق را به صورت یکنواخت برشته کنید و بعد با جسم سنگینی مثل هاون آن را آسیاب کنید و به کمک سر انگشت طبق خواب ابرو بمالید . برای مژه هم از روغن فندق باید استفاده کرد.

روغن بادام طبیعی

روغن بادام چه تلخ باشد چه شیرین هر دو خوبند ولی تاثیر روغن بادام تلخ خالص بیشتر است. برایماساژ مژه بهتر است از فرچه ریمل تمیز استفاده کرد و برای ابروها از برس یا گوش پاک کن استفاده کنید.

روغن بادام تلخ و یا شیرین هر کدام را که در دسترس دارید مفید خواهد بود البته روغن بادام تلخ تاثیر بیشتری دارد به شرطی که خالص باشدکافی است برای ماساژ ابرو با گوش پاک کن با برس و برای مژه از فرچه ریمل استفاده کنید

روغن کرچک یا دانه آن

دانه های کنتون یا کرچک مثل لوبیا هستند و روغنی میباشند که خواص درمانی زیادی دارند. این روغن در تقویت و پرپشت شدن مژه و ابرو نقش مهمی دارد. برای استفاده از این دانه ها باید دانه ها را برشته کرد و بعد آنها را آسیاب کرده و به جهت خواب ابرو با انگشت روی ابرو مالید و روغن کرچک را با فرچه تمیز ریمل به مژها بزنید

زرده تخم مرغ

از قدیم الایام روغن زرده تخم مرغ هم برای رشد مژه و ابرو تجویز میشده است.

روغن هفت مغز

این روغن که شامل کرچک ،سیاه دانه، بادام تلخ و شیرین، کنجد، فندق و پسته میباشد ترکیبی بسیار مفید و بی نظیر برای تقویت مژه و ابرو است. همچنین استفاده از ترکیب روغنهای  رزماری، مار و مورد تاثیر زیادی در پر پشت شدن مژه دارد.

به مژه های تان را پر پشت می کند

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا