فرهنگ و هنر

پرسش جنجالی از هانیه توسلی و علی نصیریان درباره خاطرات عاشقانه

 هانیه توسلی

برای بسیاری جالب است که درباره خاطرات عاشقانه شخصیتهای مشهور بیشتر بدانند به همین بهانه به سراغ برخی از این چهره ها مانند هانیه توسلی، فریدون جیرانی، علی نصیریان و…رفته و از آنها خواسته‌ایم از خاطرات عاشقانه خود..

عشق مقوله ای است که اغلب انسانها برای یک بار هم که شده طعم آن را چشیده اند؛ برخی به واسطه همین یک بار، زندگی مشترک تشکیل داده اند و بسیاری هم پشت دستشان را داغ کرده اند که دیگر عاشق نشوند. برای بسیاری از مخاطبان جالب است که درباره خاطرات عاشقانه شخصیتهای مشهور بیشتر بدانند و به همین بهانه مجله «تماشاگر امروز» به سراغ برخی از این چهره ها رفته و از آنها خواسته درباره خاطرات عاشقانه خود بگویند و جالب اینکه اغلب هم از صحبت در این باره طفره رفته اند. نقل قولهای تعدادی از شخصیتها را درباره خاطرات عاشقانه شان می خوانید:

هانیه توسلی
دارم ولی نمی توانم جواب دهم.

فریدون جیرانی
الان همه به هم سوء ظن دارند پس شما هم باید فعلا عشق را فراموش کنید. تصویر عاشقانه ندارم. مسائل دیگر مهمتر است

مسعود ده نمکی
شما هم گیر دادین. دارم ولی گفتنی نیست. شطرنجی است. اما اگر تصویر عاشقانه بخواهید باید بگویم هنوز عکس رفقای دوره جنگ را نگاه می کنم.

علی نصیریان
خاطره عاشقانه ندارم

خسرو سینایی
ندارم ولی الان آن قدر خسته و درگیر هستم که آمدم اتاق تا زن و بچه ام را نبینم

چنگیر جلیلوند
15 یا 16 ساله بودم که عاشق یک دختر شدم و همیشه دنبالش می رفتم. یک روزن بارانی با چتر رفتم دم مدرسه اش و چتر را به او دادم و گفتم بذار دم در خانه تان. چتر را دم در خانه گذاشت. وقتی به مادرم گفتم عاشق شدم گفت هنوز برای تو زود است.

شاهرخ نادری
من از 24 سالگی وارد رادیو شدم و 6 سال تمام عشقم رادیو بود تا با پیشنهاد خانواده با همسرم که فرهنگی است ازدواج کردم؛ ازدواجی عاشقانه که تا امروز ادامه پیدا کرده و از همسر متشکرم که با من زندگی کرد.

منبع: inn.ir

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا