فناوری

پارتیشن بندی درایوهای رایانه بدون پاک شدن اطلاعات + دانلود

؛

 

در این نرم افزار کاربران می‌توانند بدون ایجاد مشکلات برای اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اقدام به تغییر اندازه درایوهای خود کرده و حجم فضای دلخواه را به آن‌ها اضافه و کم کنند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ برای شما هم پیش آمده است که بخواهید فضایی را از یک درایو کم کرده و به درایو دیگر اضافه کنید و یا اینکه یکی از درایوهای شما حجم زیادی دارد و زیاد از آن درایو استفاده نمی کنید و می خواهید از این درایو کم کنید و در درایوی دیگر که نیاز به حجم دارد اضافه کنید در اینجا با یک مشکل دیگر روبه رو می شوید که چگونه این حجم را کاسته و به درایو دیگری اضافه کنید. یا نه در سیستم خود اطلاعاتی دارید که نمی خواهید آن را از دست بدهید و ترس از آن دارید که به خاطر ویروسی شدن سیستم آنها را از دست بدهید. در بعضی مواقع هم اطلاعاتی به هر دلیلی حذف می شود و می خواهید آن را برگردانید ولی نمی دانید باید از چه نرم افزاری استفاده کنید. اگر در چنین شرایطی قرار بگیرید چاره را در چه می بینید؟ اولین چیزی که به ذهن شما می رسد نرم افزار رایگان می باشد. تنها چیزی که به ذهنتان میرسد این است  که یک نرم افزاری پیدا کنید که چنین قابلیتی داشته باشد که تمام این موارد را بصورت یکجا داشته باشد دریچه به شما مثل همیشه کمک می کند پس با دریچه همراه باشید.

EASEUS Partition نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر پارتیشن ها و فضای هارد دیسک می باشد. به کمک این نرم افزار که از صفحه دریچه فناوری اطلاعات دانلود می کنید کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ابزارهای موجود در برنامه هارد دیسک خود را پارتیشن بندی نموده و میزان فضای آن را مدیریت نمایند. در این نرم افزار کاربران می توانند بدون ایجاد مشکلات برای اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اقدام به تغییر اندازه درایوهای خود نمود و حجم فضای دلخواه را به آن ها اضافه و کم کنید. همچنین می توانید از فایل های خود بکاپ بگیرید و یا حتی فایل های که حذف شده اند را بازیابی کنید. یکی از قابلیت های خوبه این نرم افزار این است که می توانید اطلاعات و یا فایل های خود را از طریق دو سیستم با یکدیگر به اشتراک بگذارید. این نرم افزار کاملا رایگان می باشد. توانایی پارتیشن بندی هارد دیسک، قابلیت تغییر حجم ظرفیت یک درایو بدون صدمه زدن به اطلاعات و محتوای آن درایو، قابلیت دسترسی به نرم افزار به صورت کاملا گرافیکی در بوت سیستم، قابلیت ادغام دو درایو از هارد دیسک با یکدیگر از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند می باشد.

  • دانلود و مشخصات فایل

 
• حجم: 29.18 مگابایت
• نسخه: 10.2
• اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا