فرهنگ و هنر

واکنش تند امیر تتلو به سریال ابله: مسخره کردن من باعث نون خوردن شما می شه؟

حاشیه اصلی «ابله» نام شخصیت اصلی آن هم هست؛ هوشنگ تتلویی. هوشنگ تتلویی همان ابله سریال است.

سریال «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی چند هفته ای است که وارد شبکه نمایش خانگی شده و البته مطابق انتظارات نتوانسته موفق باشد؛ اما حاشیه جدیدی که این سریال ایجاد کرده، ممکن است نهایتا به نفعش تمام شود و نظرها را به سمت سریال جلب کند؛ البته اگر هوشمندانه مدیریت شود.

حاشیه اصلی «ابله» نام شخصیت اصلی آن هم هست؛ هوشنگ تتلویی. هوشنگ تتلویی همان ابله سریال است. فیلمنامه نویسی که از یک دختر جنوب شهری خوشش آمده و حوادث اولیه سریال حول و حوش درگیری های آن دو است. نقش تتلویی را هم مهران احمدی بازی می کند که در سریال های تلویزیونی خیلی موفق بود و اینجا در دو قسمت اول سریال، چندان کارش نگرفته.

اما داستان به اینجا ختم نمی شود. هر چند که اول سریال، صدای ماندگار ناصر تهماسب تاکید می کند که هیچ یک از شخصیت های این سریال ما به ازای خارجی ندارند و هرگونه شباهت میان این شخصیت ها و شخصیت های حقیقی نفی می شود اما کسی نیست که نام هوشنگ تتلویی را بشنود و یاد امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو نیفتد؛ خواننده ای که این روزها خوانندگی را رها کرده و روزی 16 ساعت ورزش می کند و با پیام صادقیان و شیث رضایی روی چمن می رود تا بتواند یکی دیگر از لژیونرهای فوتبال ایران باشد؛ آن هم یا در روسیه یا در ترکیه.

به نظر می رسید نام شخصیت اصلی ابله، خیلی زود با واکنش تتلو روبرو شود اما او کمی دیر وارد ماجرا شد ولی بالاخره مطابق انتظارات در این باره متنی نوشت.

او در این متن نامش را دلیلی برای فروش سریالی می داند که این همه بازیگر و کارگردان و تبلیغ نتوانست باعث فروشش شود.

تتلو نوشته: «ژاپنی ها تو کارتوناشون چشما رو بزرگ میسازن چون چشماشون ریزه و هندیا تو فیلماشون همه شجاع و قدرتمندن چون آدمای ترسو و دسپا چلفتین!!!! چینیا و تایلندیا همه ریشاشون بلنده تو فیلماشون چون خودشون ریش ندارن!! خلاصه هر کی هر چی آرزو داره رو میاره تو فیلمش و سریالاش و اسم اسطوره هاشون رو، رو شخصیت ها میذارن، حالا به هر نحو!!!!!

«تتلو» اسمیه که من ساختم و هیچ جای دنیا نیست!!!! اگه واسه کسی مهم نبود تو فیلم و سریالشون نمی آوردن!! حالا شعور و معرفتشون جوریه که بی احترامی هم می کنن. این دیگه از کمبوداشونه. من اصلا ناراحت نیستم چون همیشه آدم های غیر مهم اصلا به حساب نمیان!! اینه که هرگونه سوءاستفاده از اسمم، نوش جون اونایی که این همه خرج می کنن و سریال می سازن و توش به ما بی احترامی می کنن که به واسطه اسم ما فروششون بره بالا!! وقتی می بینم این همه بازیگر و کارگردان وتهیه کننده و تبلیغ نتونسته یه سریال رو بفروشه ولی مسخره کردن من باعث میشه که یه عالمه آدم نون بخورن به خودم می بالم و خدامو شکر می کنم!! خدایا شکرت.»

البته پیش از این هم حضور تتلو در سریال های شبکه نمایش خانگی اتفاق افتاده. در یکی دو قسمت میانی سریال «شاهگوش» و در سکانس های کلانتری، یک متهم به خواندن تکست های رپ، با چهره ای عجیب و غریب، بخش هایی از آهنگ های یاس و تتلو را می خواند که آن زمان هم این سکانس ها با واکنش هواداران این دو زیرزمینی ایران روبرو شد. هنوز عوامل سریال ابله که درگیر جشنواره فیلم فجر هم هستند، به این صحبت های تتلو واکنشی نشان نداده اند.
تتلیتی ها برای اینستاگرام سریال ابله چه نوشتند؟

در صفحه اختصاصی سریال «ابله» در اینستاگرام در چند روز اخیر غوغایی به پا شد؛ طرفداران و منتقدان تتلو به جان هم افتادند و هر کدام با کامنت هایی که زیر پست های این صفحه می گذاشتند نظرات خودشان را با ادبیات مختلف بیان می کردند. برخی از این کامنت ها را در ادامه می خوانید:

* اگه کسی یه ذره هم عقل داشته باشه دیگه این فیلمو نمی بینه. من به خاطر اینکه به تتلو توهین شده اینو نمیگم به هر هنرمند دیگه ای هم این توهین شده بود همینو می گفتم. آدمایی که به خودشون اجازه میدن برای پول بیشتر همچین کاری بکنن حقشونه که کسی فیلمشونو نبینه. بعدشم کسی که کاری به اینا نداشت، اینا اومدن به تتلو توهین کردن. مگه تتلو ارث باباشونو خورده بود؟ معلومه که به طرفداراش برمیخوره. اشتباهی کردن باید پاش وایسن تا دفعه دیگه از این فکرا به سرشون نزنه.

* هیشکی اونوقت از نظر شما تو و دوستات و امثالتونه؟ این آدما هیچ بی احترامی نکردن، دارن فحش می خورن ولی هیچی نمیگن، شما کل چیزی که از این تتلو داری بیشتر از خاطرات دوتا آهنگه؟

* دیگه بی خیال پخش سریال بشین، جلوی ضرر و از هر جا بگیری منفعته.

* الان این توهینی که میگی چیه؟ در ضمن شما هر چقدر هم طرفدار تتلو باشید شعور اجازه نمی ده بیاین اینجا توهین کنین…

* بابا برید ببینید مردم چه مشکلاتی دارن، چه بدبختیایی دارن، چه عذابی میکشن، همه اینا یادتون میره. یکم به خودتون بیاین. حالا یکی یه کاری کرده به منو شما چه. تتلو رو دوست داری خب باشه قرار نیست فوش بدی که. شما هم از تتلو بدتون میاد بازم قرار نیست فوش بدین که.

* آقایون و خانومایی که دارین خودتونو برای کسی مثه تتلو میکشین هیچ کس مجبورتون نکرده این سریالو ببینین.

تماشاگران امروز

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا