فرهنگ و هنر

واکنش احسان کرمی به انتشار خبر ممنوع‌التصویری اش

 

این روزها همه از کارت معافیت جعلی فوتبالیست‌های لیگ برتر ایران حرف می‌زنند. اتفاقی که باعث شده بعضی از ستاره‌های فوتبال ایران برای بازی در لیگ برتر به مشکل بخورند. اما گویا مشکل معافیت تنها به فوتبالیست‌ها محدود نمی‌شود. سایت خبری تی‌وی‌پلاس هفته گذشته خبری نوشت که تیتر عجیبی داشت: «مجری مشهوری که به خاطر کارت پایان خدمت ممنوع‌التصویر شده است!»

البته برخلاف تیتر پر ابهام، در متن خبر به صراحت از احسان کرمی نام برده شده بود: «احسان کرمی که این روزها بیشتر وقت خود را صرف بازیگری و کارگردانی در تئاتر می‌کند، چند وقتی است که حق اجرا روی آنتن هیچ‌کدام از شبکه‌های هفت‌گانه تلویزیون ایران را ندارد. وقتی خبرنگار تی‌وی‌پلاس پیگیر این قضیه شد، متوجه شدیم آقای سابقا مجری به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت فعلا در تلویزیون ایران ممنوع‌التصویر است و تا وقتی این مشکل حل نشود، تنها برای دیدنش یا باید به سالن‌های تئاتر برویم یا به دیدن فیلم‌هایی که احتمالا در آینده در آنها بازی خواهد کرد، بنشینیم.

چندی پیش هم یکی از خبرنگاران تی‌وی‌پلاس در تماس تلفنی با احسان کرمی متوجه شد او این روزها دیگر دل و دماغی برای اجرا ندارد و فعلا تمام تمرکزش را روی حیطه بازیگری در تئاتر و کارگردانی گذاشته است.

پیش از این هم علی ضیاء برای اینکه دچار چنین اتفاقی نشود دفترچه خدمتش را به سازمان نظام وظیفه ارسال کرده و روزهای آخر خدمت مقدس سربازی‌اش را می‌گذراند. حالا باید دید آیا احسان کرمی برای حضور دوباره روی آنتن تلویزیونی ایران دفترچه سربازی‌اش را مثل علی ضیاء می‌فرستد یا ترجیح می‌دهد صرفا بازیگری و کارگردانی در تئاتر و سینما را ادامه دهد؟

احسان کرمی تا دو ماه پیش سابقه اجرا در رادیو هفت را در شبکه آموزش داشت و تا چند هفته پیش در برنامه «زنده رود» و شبکه استانی اصفهان اجرا داشت. اما الان در هیچ‌یک از این برنامه‌ها حضور ندارد.

او در گفت‌وگو با هفته‌نامه تماشاگران امروز در واکنش به این خبر گفت: «نه اصلا این موضوع وجود ندارد. من کمتر اجرا می‌گیرم. اگر در جریان اخبار باشید، می‌دانید که من در این مدت تئاتری را روی صحنه دارم. این تئاتر تک پرسوناژ است و انرژی زیادی از من می‌گیرد. تئاتر ساعت 10 شب تمام می‌شود و من واقعا انرژی ندارم که بعد از تئاتر کار اجرا انجام دهم برای همین از دوستانم در برنامه رادیو 7 اجازه خواستم که تا پایان تابستان من را از اجرای برنامه معذور کنند. من تا چند هفته پیش زنده رود را در شبکه استانی اصفهان هم اجرا می‌کردم که آن را هم به دلیل قرارداد جدیدی که تهیه‌کننده برنامه با شبکه بسته است، دیگر اجرا نمی‌کنم.»

احسان کرمی در بخش دیگری گفت:‌ »به هر حال وقتی این اتفاقات می‌افتد، شاید بعضی از سایت‌ها اینها را کنار هم بگذارند و نتیجه‌گیری خاصی کنند که من ممنوع‌التصویر شده‌ام. اما این موضوع واقعیت ندارد. من مشکلی برای حضور روی آنتن صداوسیما ندارم. تا پایان تابستان دوباره اجرای رادیو 7 را از سر می‌گیرم و خودبه‌خود همه این شایعات از بین می‌رود.» با این وجود احسان کرمی یک خبر ویژه هم داد: «یک پیشنهاد برای بازی در فیلم سینمایی دارم یک پیشنهاد سریال هم دارم. خودم علاقه‌ بیشتری به این حوزه دارم و شاید کم‌کم در یکی دو سال آینده اجرا را کمتر کنم و در حوزه بازیگری بیشتر فعال شوم».

تماشاگران امروز

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا