آشپزی و آشپزخانه

همبرگر خانگی با سبزیجات تازه

همبرگر خانگی سبزیجات دلچسب

روش تهیه همبرگر خانگی به همراه سبزیجات تازه. با زندگی سالم همراه باشید.

مواد لازم:

لوبیای سیاهیک قوطی کنسرو (500 گرم)

فلفل دلمه ای ½ آنرا به قطعات 5 سانتی برش دهید

پیاز ½ آنرا خلالی برش دهید

سیر 3 حبه، پوست کنده

تخم مرغ 1 عدد

پودر فلفل قرمز 1 قاشق غذا خوری

زیره سبز 1 قاشق غذاخوری

1- در صورت تمایل برای کباب کردن، فر در فضای باز را با حرارت زیاد گرم کنید و یک ورق فویل آلومینیومی را چرب کنید. در صورت تمایل برای پخت، فر را در دمای 375 درجه فارنهایت (190 درجه سانتیگراد) از قبل گرم کنید و ظرف فر را به آرامی چرب کنید.

2- در یک کاسه متوسط، لوبیای سیاه را با چنگال نرم کنیددر یک کاسه متوسط، لوبیای سیاه را با چنگال نرم کنید.

3- در غذاساز، فلفل، پیاز و سیر را به خوبی ریز کنید. سپس به لوبیا خرد شده اضافه کنید.

4- در یک کاسه کوچک، تخم مرغ، پودر فلفل قرمز، زیره و سس تند را هم بزنید.

5- مخلوط تخم مرغ را به لوبیای نرم شده اضافه کنید. خرده نان را مخلوط کنید تا زمانی که مخلوط چسبنده شود. مخلوط را به چهار قسمت تقسیم کنید.

این همبرگر خوشمزه و پر از سبزیجات سرشار از فیبر (5 گرم) هستند و شما با خوردنش تقریباً 200 کالری دریافت می کنیم.

در هنگام تهیه این دستور العمل برای ایجاد سبزیجات برگر ، ما یک هدف اصلی داشتیم. اگر می خواهیم این را یک برگر سبزیجات بنامیم، مطمئن شویم که در واقع سبزیجات در آن وجود دارد.

آیا توجه دارید که بیشتر دستور العمل های برگر سبزیجات، که ما به صورت آنلاین می گیریم تقریبا 100٪ لوبیا و سویا است. ما لوبیا را به این دستور العمل اضافه می کنیم، اما آنها از ستاره فاصله زیادی ندارند.

طرز تهیه همبرگر خانگی سبزیجات

همبرگر خانگی سبزیجات که دلچسب، طعم دهنده و پر از سبزیجات باشد.

ما بیش از 8 فنجان سبزیجات اضافه می کنیم. این 1 لیوان سبزیجات برای هر همبرگر است. ما در اینجا سعی نمی کنیم از یک همبرگر گوشت واقعی تقلید کنیم.

دستور غذای همبرگر بدون سر و صدا یا این همبرگر بوقلمون جدی خوب را ببینید اگر این چیزی است که شما می خواهید.

تقلید از گوشت دشوار است و صادقانه بگویم، فکر می کنم که چگونه سبزیجات خوشمزه می توانند واقعاً باشند. این همبرگرهای بدون گوشت در هنگام پخت و پز، به خوبی در نان برگر مناسب قرار می گیرند و وقتی نیش می زنید طرفین آن را صاف نکنید.

مهمتر از همه، آنها خوشمزه هستند. در مورد درست کردن یک همبرگر عالی گوشتی یکم قانون را رعایت کنید. از رطوبت اضافی خلاص شوید. این رطوبت اضافی است که باعث می شود برخی از همبرگرهای گیاهی یا لوبیا به راحتی در وسط از بین بروند.

همبرگر خانگی با سبزیجات تازه
همبرگر خانگی با سبزیجات تازه

ما به دو روش می توانیم اینکار را انجام دهیم:

سبزیجات را کباب کنید تا کاراملی شود و رطوبت اضافی از بین نرود. ابتدا سبزیجات را در تکه های ریز خرد می کنیم و سپس آنها را می پزیم. لوبیاها را به مدت حدود 15 دقیقه کباب کنید.

یک مخلوط کن به خرد کردن سبزیجات کمک می کند تا به صورت خرده های درشت به نظر نرسند. این بیشتر قسمت های همبرگر را تشکیل می دهد، به این شیوه که تکه های سبزیجات کمتری را مشاهده می کنید.

دو عدد تخم مرغ باعث می شود تا مواد همبرگر محکم به هم بچسبد. اگر تخم مرغ نمی خورید، نگران نباشید تخم کتان جایگزین خوبی هستند.

اگر می خواهید تخم مرغ به طور کامل وگان باشد تخمهای کتان در این دستور العمل عالی هستند! آنها به پیوند و محکم کردن یافت همبرگر کمک می کنند:

به جای 2 تخم مرغ خواسته شده در دستور العمل، از 2 تخم کتان استفاده کنید.

برای تهیه 2 عدد تخم کتان، 2 قاشق غذا خوری دانه کتان را با 6 قاشق غذاخوری آب تفت دهید. مخلوط را به مدت 5 تا 10 دقیقه کنار بگذارید و سپس در دستور زیر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : پیتزا رژیمی یا پیتزا سبزیجات رژیمی

نکات :

پس از تهیه مخلوط همبرگر، می توانید آن را به مدت 24 ساعت در یخچال نگه دارید.

پخت و پز برگرها ساده است. از یک گرمکن روی حرارت متوسط ​​کم استفاده کنید. می توانید این کار را در اجاق گاز یا کوره انجام دهید. (اگر شما در حال کباب کردن هستید، توصیه می کنیم هنوز از کاسه چدن یا کباب استفاده کنید).

هنگام پخت همبرگر سبزیجات مراقب باشید. بهتر است هنگام حرکت و دور زدن آنها از یک لمس نرم استفاده کنید. پخت و پز برگرها ساده است.

از یک گرمکن روی حرارت متوسط کم استفاده کنید. می توانید این کار را در اجاق گاز یا کوره انجام دهید. (اگر شما در حال کباب کردن هستید، توصیه می کنیم هنوز از کاسه چدن یا کباب استفاده کنید).

بیشتر بخوانید : غذای گیاهی را جایگزین گوشت کنید

مجله زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا