پزشکی و سلامت

نوشیدنی دارویی برای کاهش وزن خانمها

دانه کتان دار ای ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب، و فیبر، است

دانه کتان دار ای ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب، و فیبر، است و باعث می شود روده بهتر کار کند در نتیجه سموم تهیددی کننده سلامت از بدن بیرون می رود دانه کتان قند خون و اشتها را کاهش می دهد. مواد مغذی موجود در مواد غذایی، روده را پاک کرده، و لسیتین بدن را تامین می کند.

اسیدهای چرب آن سلول های چرب را تحریک کرده و چربی اضافی را از بین می برد اکنون ببینیم چرا دانه کتان برای کاهش وزن ایده آل است.

این افراد اضافه وزن پیدا نمی کنند و وزن طبیعی بدن حفظ می شود چای دانه کتان یکی از سالمترین راهها برای از دست دادن وزن بدون گرسنگی و کاملا بی خطر است.

 **مواد لازم:

3 قاشق غذاخوری دانه کتان

1 لیتر آب جوش

 **آماده سازی:

3 قاشق غذاخوری دانه کتان به یک لیتر آب جوش اضافه کنید. بهتر است این کار را در شب انجام دهید چون این ترکیب باید استراحت کند، برای این کار فلاکس خوب است ولی اگر ندارید از یک کاسه دری دار هم میتوانید استفاده کنید تا صبح باید یک مایع غلیظی بشود.

 **مقدار مصرف:

نیم ساعت قبل از وعده های غذایی 150ml . چای دانه کتان را به مدت 10 روز بنوشید، پس از استراحت 10 روزه دوباره تکرار کنید درمان با چای دانه کتانه کنترل وزن کمک میکند.

به یاد داشته باشید، همیشه باید به اندازه کافی آب بنوشید. مصرف مرتب چای دانه کتان رنگ پوست را بهتر میکند.

پخشکی پوست را از بین می برد و اصلا چاقتان نمی ک ند حتی یک کیلو با این حال، کسانی که مشکلات کبد و کلیه دارند نباید مصرف کنند .

منبع: دکترسلام

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا