نوشیدنی

نوشیدنی آب نعناع

یک لیوان آب نعناع

برای تهیه نوشیدنی آب نعناع که بسیار ساده و سریع نیز قابل تهیه است به مواد زیر نیاز دارید. نوشیدنی سالم با خواص و فواید بسیار زیاد که در این مطلب به برخی از فواید این نوشیدنی اشاره خواهیم کرد.

مواد لازم:

  • 3 تا 4 برگ نعناع
  • قطعات یخ
  • آب
  • 4 تا 6 قطره عصاره استویا

برگ های نعناع را آبکشی کنید و آن ها را بین انگشتان خود خرد کنید و روغن نعناع را بگیرید. در یک ظرف تمیز قرار دهید، یخ را به آن اضافه کنید و در صورت استفاده از آن، آب سرد را بریزیر و از آن لذت ببرید.

برگ های نعناع نه تنها طعم خوبی را به غذاها اضافه می کنند و برای کسانی که آن را می خورند تنفس تازه می کنند، بلکه برخی از مواد معدنی بسیار مهم را به مردم می دهند که به رشد بدن انسان کمک می کنند.

فواید نوشیدنی آب نعناع

فسفر، آهن و کلسیم با ویتامین های C و A نعناع برای ترمیم و رشد سلول های پوست بسیار مهم هستند. این ویتامین ها و مواد معدنی همچنین بخش هایی از دیواره ای سلولی را در سیستم گردش خون شما ایجاد می کنند که برای زندگی کاملاً مهم است. نعناع تازه محبوب تر از همیشه است و مصرف آن به معنای داشتن بدن سالم تر است، بنابراین غذاهایی را پیدا کنید که طعم نعناع را تکمیل کنند تا بیش ترین سود را به دست آورند.

برگهای نعناع حاوی ترکیبات مختلفی هستند که می توانند به تسکین درد و مجاری گوارشی کمک کنند. این می تواند به جلوگیری از واکنش های ناشی از نفخ و واکنش های دردناک که گاهی ممکن است رخ دهد, کمک کند. به ویژه برای افرادی که از انواع مشکلات دستگاه گوارش رنج می برند.

این نوشیدنی را در منزل تهیه و از نوشیدن آن لذت ببرید.

نوشیدنی ها در زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا