فرهنگ و هنر

نفرت اهالی فوتبال از مجری مشهور به خاطر مصاحبه عجیبش

حرف های خواننده زیرزمینی در برنامه دید در شب مجری سابق تلویزیون در آپارات با نفرت اهالی فوتبال مواجه شده است.

 

مصاحبه مجری مشهور با امیر تتلو

چند روز پیش آپارات فیلمی منتشر کرد که در آن رضا رشیدپور با امیر مقصودلو ملقب به امیر تتلو خواننده زیرزمینی موسیقی رپ ایران گفتگو کرده بود.

تتلو در ضمن این مصاحبه حرف هایی هم درباره فوتبال زد و خودش را ستاره با استعداد فوتبال قلمداد کرد که منتظر است از او تست گرفته شود تا علی کریمی دوم فوتبال ما باشد.

رشیدپور هم که نسبت به قبل دیگر وسواسی روی کارهایش ندارد و هر حرفی را مقابل دوربین می زند بدون آگاهی از سطح توانایی و قابلیت فنی تتلو از علی دایی و مربیان لیگ برتری خواست از امیر تتلو تست بگیرند!

این فیلم در فضای مجازی بارها و بارها دیده شد اما اهالی فوتبال را عصبی کرد. اغلب چهره های سرشناس فوتبال در گفتگو با رسانه هایی که این مصاحبه را پیگیری کردند، به انتقاد از رشیدپور و تتلو پرداختند و با انتقاد از اظهارات تند تتلو درباره برخی چهره های فوتبال ایران، گلایه کردند که چرا یک خواننده زیرزمینی که در خوش بینانه ترین حالت در موسیقی صاحب نظر است به خودش اجازه می دهد درباره فوتبال حرف بزند؟

مردم هم از بازتاب مصاحبه امیر تتلو گلایه کردند. آنها می پرسند تتلو چه دخلی به فوتبال دارد و چرا باید به گفته های سبک و غیرمنطقی تتلو و رشیدپور اینگونه پرداخته شود. هواداران فوتبال اصلا از حرف های ورزشی تتلو که در این زمینه کم ترین سررشته ای ندارد، استقبال نکرده و از رشیدپور هم بابت حمایت بی منطق از تتلو گله دارند!

جام نیوز

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا