فناوری

نرم افزار افزایش سرعت رایانه شما

رایانه اگر از سرعت و کارایی ویندوز رایانه خود ناراضی هستید، نرم افزار Wise Care 365 می تواند با بهینه سازی ریجستری ویندوز سرعت رایانه شما را افزایش دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پس از نصب نرم افزار و بازی بر روی رایانه در ریجستری ویندوز ریشه های متعددی از آن نرم افزار و بازی به وجود می آید، این ریشه ها پس از حذف نرم افزار یا بازی از بین نمی روند و سبب کاهش سرعت ویندوز رایانه تان می شوند. نرم افزار Wise Care 365 یک برنامه کاربردی جهت از بین بردن پوشه ها و فایل های اضافی موجود در ریجستری است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار ریجستری رایانه خود را بهینه سازی کنید و سبب بهبود عملکرد آن شوید. از دیگر ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: بازیابی فایل های از دست رفته، خاموش کردن اتوماتیک رایانه، امکان ایجاد محدودیت برای استفاده از نرم افزارها، مخفی سازی فایل ها و پوشه های مورد نظر شما و … اشاره کرد. برای بهینه سازی رایانه خود فقط کافی است یک کلیک کنید، تا ببینید چه عملکرد فوق العاده ای در افزایش سرعت رایانه شما دارد.

ورژن: Wise Care 365 Pro 2.91

حجم نرم افزار: 7.7 مگابایت

باشگاه خبرنگاران

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا