فناوری

نرم افزاری برای ساخت بنرهای تبلیغاتی + دانلود برای رایانه

نرم افزار Banner Wizard ابزاری ساده و قدرتمند برای ایجاد بنرهای تبلیغاتی است، با این نرم افزار بدون داشتن دانش خاصی می‌توانید بنرهایی جذاب طراحی کنید.

عرش نیوز:امروزه اینترنت به بخش جدانشدنی زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده است، هر روز از سایت‌های زیادی جهت انجام کارهای روزانه بازدید می‌کنیم. سایت‌هایی که بازدید بیشتری دارند بهترین مکان برای تبلیغ است، درست مثل تبلیغات بنرها در اماکن پر رفت و آمد شهری. یکی از راه‌های تبلیغ در سایت‌ها استفاده از بنرهای فلش و GIF است. بنرهای تبلیغاتی زمانی بازدهی بیشتر و موثرتری خواهند داشت که به شکل زیبا و جذاب طراحی شده باشند تا کاربر را به سمت خود جلب کنند. اما  چطور می‌توانیم خودمان تبدیل به یک طراح حرفه‌ای بنرهای تبلیغاتی شویم؟

برای طراحی یک بنر جذاب نیاز به استفاده از نرم افزارهای حرفه‌ای و پر حجم نیست، بلکه نرم افزار Banner Wizard به کمک شما آمده تا حتی بدون داشتن دانشی خاص در زمینه طراحی بتوانید بنرهایی زیبا و شیک را درست کنید. برنامه Banner Wizard به صورت پیش فرض دارای قالب، عناصر، ابزار هایپر لینک و افکت‌های متن و تصویر به صورت سه بعدی داراست که بعد از طراحی امکان ذخیره به صورت فایل SWF یا GIF را برای شما ممکن می‌سازد. ناگفته نماند که برای تایپ فارسی حتما از نرم افزارهای فارسی نویس استفاده کنید. ما هم به عنوان نمونه یک بنر GIF از طریق این برنامه ساختیم.

 

 

  • راهنمای نصب

1- ابتدا نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
2- محتویات پوشه Cracked File را در محل نصب نرم افزار کپی و جایگزین فایل‌های قبلی کنید.

 

  • دانلود و مشخصات فایل

 

 برای دانلود اینجا کلیک کنید
• حجم: 9.69 مگابایت
• نسخه: 4.8
• اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
• امتیاز:

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا