دانستنی هاسلامت و تندرستی

میزان استاندارد ورزش هنگام بحران کرونا

میزان استاندارد ورزش هنگام بحران کرونا

بحران کرونا ویروس، سبک زندگی بیشتر انسان ها را به ویژه در ماه فروردین و اردیبهشت تغییر داد و از جمله این تغییرات تغییر در روال ورزشی آنها بود.

پیاده روی های گذشته، دویدن یا بلند کردن وزنه ها در ورزشگاه دیگر مربوط به خاطرات گذشته است، مسیرهای دوچرخه سواری از نظر اجتماعی زیاد سالم نیستند و تمرین در خانه نیز شکل جدیدی به خود گرفته است.

اکنون که وقت بیشتری دارید و در قرنطینه خانگی هستید برای هدایت اضطراب حتماً با خیال راحت در خانه ورزش کنید. اما ورزش بیش از حد انجام ندهید.

زیاده روی در ورزش درحالی که ممکن است سیستم ایمنی بدن ضعیف باشد می تواند صدمه به بدن بزند یا موارد دیگری از بیماری ایجاد کند.

میزان استاندارد ورزش در حدود 300 دقیقه در هفته 

توصیه های استاندارد پزشکان برتمرینات و ورزش های ساده است: طبق اعلام مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، بزرگسالان باید هر هفته حداقل 150 دقیقه فعالیت بدنی متوسط ​​داشته باشند (مانند راه رفتن سریع) و فعالیت های تقویت عضله را دو روز در هفته انجام دهند. البته می توانید فعالیت بدنی متوسط ​​را با ورزش شدیدتر مثل دویدن مخلوط کنید.

ممکن است تصور کنید که ورزش بیشتر بهتر است زیرا وقت بیشتری را با اطمینان از سلامتی طی می کنید، اما در واقع اینگونه نیست. میزان استاندارد ورزش در حدود 300 دقیقه در هفته است.

کریس تراورس، فیزیولوژیست ورزشی، نیز می گوید ورزش منظم روزانه به دلیل COVID-19 به خودی خود کمتر و دچار تغییراتی شده است.هر مقدار ورزش درحال حاضر بهتر از هیچ است.

تحقیقات نشان می دهد که حتی یک پنج دقیقه پیاده روی یا دویدن نیز به بهبود سیستم قلبی عروقی شما کمک می کند و شما می توانید در طی هفت دقیقه یک برنامه قدرت کلی بدن را انجام دهید.

گروه مترجمین زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا