فرهنگ و هنر

مهاجرت اعتراضی خواننده جوان پاپ از ایران

هنری > موسیقی  – حمید حامی خواننده پاپ از وضعیت فرهنگی و موسیقی ایران گله مند است آنقدر که دیگر مهاجرتش را خیلی جدی می‌داند. این خواننده پاپ از افرادی است که کارش را با بابک بیات آغاز کرد و آلبوم هایش از مهم ترین آثار پاپ سالهای اخیر است.

به گزارش ستاره نیوز به نقل از بهار، حمید حامی با اشاره به اینکه برنامه خاصی برای آینده موسیقایی‌اش ندارد گفت: ماه‌ها برایم فرقی نمی‌کند و برنامه مدونی هم ندارم چون که پشتوانه‌ای ندارم! تمام سال من مثل هم شده و اتفاق جدیدی رخ نمی‌دهد. حامی ادامه داد: بعد از انتشار آلبوم و اتفاقات و حواشی که رخ داد ترجیح دادم که کشورم را ترک کنم و جایی بروم که برای کار من ارزش قائل باشند و حداقل اینکه قانونمند باشند، چرا که خودم آدم قانون‌مندی هستم در نتیجه دوست دارم در جایی کار کنم که قانون‌مندی در جریان باشد، خیلی‌ها از صحبت‌های من درباره مهاجرتم به کشورهای دیگر سوء استفاده کرده و من را متهم به بازار گرمی کردند، در جواب این دوستان باید بگویم که من که خودم هزینه آلبومم را تامین می‌کنم و نیازی به بازار گرمی نداشته و ندارم.

این خواننده پاپ که همواره منتقد فضای موسیقی کشور در سالهای گذشته بوده، اضافه کرد: به خاطر مشکل قضایی کلاهبرداری که سه‌سال پیش برای من اتفاق افتاده همچنان درگیر هستم و هنوز به نتیجه قطعی و درستی نرسیدیم، ما دائما دم از فرهنگ و تمدن می‌زنیم و از کشورهایی مثل امارات و ترکیه انتقاد می‌کنیم، اما هستند کسانی که توانایی مالی دارند و فول آلبوم خود را در این کشورها تولید می‌کنند چون امکاناتی که در این کشورها هست در کشور ما نیست در نتیجه این اتفاقات که از یک خواننده کلاهبرداری شود، رخ می‌دهد.

حمید حامی درباره اجرای کنسرت خود گفت: قرار بود تا با همراهی مانی رهنما کنسرتی مشترک با نوازندگی پیانو رضا تاجبخش داشته باشیم اما به خاطر گرفتگی عضلات گردنم پزشکان اجازه روی استیج رفتن را به من ندادند و البته خودم هم آمادگی این کار را ندارم به خاطر تمامی این مسائل و حواشی دچار یک نوع سرخوردگی شدید شدم که رفتن را ترجیح می‌دهم. حامی پیش از این هم گفته بود که قصد مهاجرت از ایران دارد ولی این اتفاق رخ نداد. ظاهرا تصمیم حامی این بار جدی است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا