فناوری

منتظر سورپرایزهای بزرگ در سال ۲۰۱۵ باشید!

جف گوردون گفت:
به نظر می‎رسد که احتمالاً در نمایشگاه CES 2015 باید منتظر خبرها و محصولات جالبی از شرکت HTC باشیم. در ادامه با فارنت همراه باشید!

 

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از فارنت، به نظر می‎رسد که سال ۲۰۱۵ برای طرفداران HTC پر از خبرها و اتفاقات خوبی خواهد بود.  جف گوردون (Jeff Gordon)، مدیر ارشد ارتباطات آنلاین جهانی اچ‎تی‎سی در حساب توییتر خود گفته است که نقشه‎ی راه سال ۲۰۱۵ شرکت اچ‎تی‎سی “بهتر از هر زمانی” خواهد بود که شامل “خبرها و محصولات شگفت‌آوری است که حسابی شما را به وجد خواهد آورد”. از این پیام می‎توان متوجه شد که قرار است محصول (یا محصولات) خاصی در سال ۲۰۱۵ معرفی و به بازار عرضه شود.

 

تا جایی که ما می‎دانیم اولین و مهمترین محصولی که در نقشه‎ی راه ۲۰۱۵ این شرکت گنجانده شده است، معرفی نسل بعدی و جانشین گوشی هوشمند اچ‎تی‎سی وان M8 است که در حال حاضر با اسم رمز اچ‎تی‎سی هیما (HTC HIMA) شناخته می‎شود که به نظر می‎رسد دارای صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p (گوشی M8 نیز دارای رزولوشن ۱۰۸۰p است و از این نظر با یکدیگر تفاوتی ندارند)، سه گیگابایت RAM، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در قاب عقب و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قاب جلو باشد که کاملاً برای عکس‎های سلفی مناسب است.

 

طبق شایعات این پرچم‎دار آتی از سیستم عامل اندروید ۵ آب نبات چوبی و رابط کاربری Sense 7 بهره خواهد برد. البته تمام این ویژگی‎های ذکر شده فقط بر اساس شایعات هستند و هنوز هیچ گزارش رسمی از جانب شرکت HTC منتشر نشده است. گفته می‎شود که نسخه‎ی اچ‎تی‎سی هیما الترا (Hima Ultra) با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و رزولوشن بالاتر ( احتمالاً با رزولوشن Quad HD) نیز ممکن است معرفی شود.

 

نسل جدید گوشی‎های هوشمند اچ‎تی‎سی مدل Desire نیز در سال ۲۰۱۵ معرفی خواهند شد. انتظار می‎رود که اولین نسخه‎ی مدل Desire در نمایشگاه CES 2015، که هفته‎ی آینده برگزار می‎شود، معرفی شود. اما بر اساس خبرهای لو رفته، احتمال این می‎رود که مدل اچ‎تی‎سی هیما نیز در این نمایشگاه معرفی شود. در صورت معرفی شدن مدل‎های مختلف HTC، تیم فارنت اخبار آن را پوشش خواهد داد.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا