آشپزی و آشپزخانه

مفید ترین کاری که می توان با “نمک” انجام داد

نمکاگر شما هم به دلیل مشغله های زیاد نمی توانید به وضعیت روحی و روانی خود رسیدگی کنید می توانید با کمک گرفتن از نمک به تمامی درد های خود پایان دهید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ آب نمک از قدیم به ویژه در طب سنتی جایگاه ویژه ای در درمان بیماری ها داشته است و همواره باعث “تسکین دردها” و سرعت بخشیدن به دوره درمانی می شود.

آب نمک به دلیل “گرما” و حرارتی که در بدن ایجاد می کند می تواند “دردهای مفصلی” و عضله ای را تسکین دهد و “استخوان ها” را تقویت کند.

گفتنی است پس از استحمام و زمانی که هنوز بدنتان نمناک است به خودتان یک ماساژ با نمک خشک بدهید. این کار باعث تازه شدن پوست شده و به جریان خون کمک می‌کند.

بهداشت موجب سالم و بانشاط شدن بدن و تقويت روحيه مي شود با رعایت آن مي توان از بروز بسياري از بيماري ها را پيشگيري کرد و برخي از آنها را درمان کرد، آب نمک نیز یکی از مسایل بهداشتی است که “ماساژ صورت”، بدن و دندان ها با آن باعث می شود درد های بدن کاهش یابند و حس کسالت، “تنبلی” و خمودگی از افراد دور شود.

همچنین پزشکان توصیه می کنند افراد قبل از خواب برای داشتن “خوابی آرام” و اعصابی همراه با آرامش در طول روز بعد، “ناحیه پیشانی”، گیجگاه و دست و پاهای خود را با آب و نمک ماساژ دهند تا از فواید آن بهره مند شوند.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا