آرایش و زیبایی

معرفی محصولاتی که چربی های پوست را از بین می برند!

محصولاتی که معرفی می کنیم فرم‌دهنده بدن و بادی‌اسلیم است كه با تركیبات بی‌نظیر خود قادر است آدیپوسیت‌های سفید چربی‌ساز را به آدیپوسیت‌های قهوه‌ای چربی‌سوز تبدیل كند و باعث سفتی پوست شود.

چربی پوست

تعداد خانم‌هایی كه از سلولیت رنج می‌برند، كم نیست. متاسفانه از بین بردن این چربی‌ها كار ساده‌ای نیست اما صبر، تحمل و استفاده از محصولات شناخته‌شده به شما كمك می‌كند به هدف‌تان كه همان از بین بردن سلولیت است، برسید. محصولاتی که معرفی می کنیم فرم‌دهنده بدن و بادی‌اسلیم است كه با تركیبات بی‌نظیر خود قادر است آدیپوسیت‌های سفید چربی‌ساز را به آدیپوسیت‌های قهوه‌ای چربی‌سوز تبدیل كند و باعث سفتی پوست شود؛ پس برای رسیدن به اندامی مناسب با ما همراه باشید.

فرمولاسیون سه‌كاره

این بار با یك تیر سه نشان بزنید؛ این محصول لیراك با فرمولاسیون سه‌كاره، تاثیر فوق العاده ای دارد. این سرم علاوه بر رفع حالت پوست پرتقالی و افتادگی پوست، باعث جلوگیری از تجمع بیش از اندازه آب می‌شود. این سرم لیراك حاوی WTB system است كه سلوهای چربی‌ساز را به سلول‌های چربی‌سوز تبدیل می‌كند. این سرم می‌تواند با 10 درصد كافئین و عصاره گیاهی الدر كه در تولید آن به كار رفته، باعث جلوگیری از تجمع آب شود. با زدن این سرم می‌توانید تاثیرات آن را پس از 14 روز مشاهده كنید.
محصولی برای شب‌ها

برای اینكه بتوانید جلوی سلولیت پوست را سریع‌تر بگیرید، می‌توانید علاوه بر روز، شب‌ها هم از كرم آنتی‌سلولیت استفاده كنید. برای این كار از كرم شب سلولیت لیراك بهره ببرید. كرم بادی‌اسلیم لیراك در مقابل سلولیت و گودرفتگی پوست مقاوم بوده و باعث از بین رفتن سلول‌های چربی می‌شود. اما یادتان باشد این محصول را در شب استفاده كنید تا به كاهش ذخیره مجدد چربی كمك كند.
و اما شکم و پهلو

ژل – كرم لیراك از محصولاتی است كه برای چربی‌های شكم، بهبود فرم پهلو و سفتی پوست مفید است. این محصول لیراك حاوی عصاره جلبك قهوه‌ای است كه روی چربی‌های شكم تاثیر می‌گذارد. این محصول دارای تركیب مفید پلی‌ساكارید است كه می‌شود از آن برای سفت كردن پوست هم استفاده كرد. از ویژگی‌های این كرم، اثرگذاری آن در زمان كوتاه است؛ یعنی بعد از 14 روز می‌توانید تاثیر آن را روی بدن خود ببینید.
تغذیه‌ای برای پوست

کرم پلاسنتور این محصول با فرمولاسیونی پیشرفته و مواد كاملا گیاهی تاثیری شگرف در درمان سلولیت دارد و علاوه بر فراهم آوردن تغذیه كافی برای بافت پیوندی، باعث افزایش استحكام و انعطاف‌پذیری پوست می‌شود. از سوی دیگر با افزایش گردش خون در زیر پوست به تخلیه مایعات حبس شده در لایه میان‌بافتی كمك كرده و امكان پیدایش بافت‌های جدید چربی را از بین می‌برد. مواد موثر موجود در كرم پلاسنتور تركیبی از عصاره طبیعی گیاهان بوده كه اثربخشی و كارآیی آنها در درمان سلولیت و چاقی موضعی بارها به اثبات رسیده است.
چربی‌سوزی كنید

محصولی مثل آنتی‌سلولیت سینره با تركیبات منحصر به فردش باعث جلوگیری از تجمع چربی‌های جدید و سوخت چربی‌های انباشته شده می‌شود. این محصول سینره حاوی مواد موثر گیاهی جهت تسریع جریان خون و كمك به حذف مواد حاصل از تجزیه چربی‌هاست. اگر این محصول را استفاده كنید پس از مدتی مشاهده می‌كنید كه پوست بدن‌تان سفت شده و بعد از كاهش وزن از شل شدن پوست جلوگیری می‌كند.
محصولی برای افتادگی پوست

وقتی پوست‌ بدن‌تان شل می‌شود و به اصطلاح پوست حالت پرتقالی پیدا می‌كند، باید آن را جدی گرفت. برای این كار آنتی‌سلولیت پریم انتخاب مناسبی است. این محصول پریم علاوه بر كم كردن ظاهر پوست پرتقالی، خاصیت ارتجاعی بافت چربی برای بازگشت به شكل اصلی‌اش را افزایش می‌دهد. بادی‌اسلیم پریم ترك‌های پوستی را كاهش می‌دهد و سلول‌های مرده را از بین می‌برد تا پوستی جوان و سالم داشته باشید. این كرم علاوه بر رفع سلولیت، با تحریك غشایی از پوست به لاغر شدن شما كمك می‌كند.

مجله زندگی ایده آل

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا