فناوری

معرفی ارزان‌ترین تبلت دنیا

تبلتقیمت انواع تبلت مانند موبایل‌های هوشمند به سرعت در حال کاهش و پایین آمدن است.

 دنیای اقتصاد:  هر چند هنوز بسیاری از تولیدکنندگان با این روند همراه نشده‌اند، اما از آنجایی که تبلت‌های ارزان قیمت در بازار طرفداران زیادی دارند، بسیاری از تولیدکنندگان محصولاتی ارزان قیمت را به این بازار عرضه می‌کنند. در همین راستا به تازگی یک تبلت ارزان قیمت به بازار انگلستان عرضه شده است.این تبلت که محصول شرکتی به نام UbiSlate است، با نام 7Ci به بازار معرفی شده است.

این تبلت طبق ادعای شرکت تولیدکننده‌اش، ارزان‌ترین تبلت بازار است که با قیمت 30 پوند ابتدا به بازار انگلستان عرضه شده است و امکانات مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش هفت‌اینچی است که تصاویر را با وضوح 480 در 800 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این تبلت دارای پردازنده یک گیگاهرتزی Cortex A8 بوده و از رم 512 مگابایتی هم بهره می‌برد. ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه چهار گیگابایت بوده و کاربران آن امکان ارتقاي حافظه از طریق کارت‌های microSD را در اختیار دارند. این تبلت ارزان قیمت مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید نسخه 4.0.3 بوده و قرار است در تعطیلات سال نو میلادی به صورت رسمی روانه بازار شود.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا