فناوری

مخاطب خاص را در لیست سیاه قرار دهید + دانلود

برنامه نرم افزار رایانهبرای اندرویدی‌ها؛

اگر مزاحمین تلفنی دارید می توانید از اینجا نرم‌افزار WhosCall – Caller ID & Block را دانلود کنید و شماره افراد ناشناس را در لیست سیاه قرار دهید. با این کار شماره هایی که در لیست سیاه قرار گرفته اند هنگام تماس بوق اشغال برای آن‌ها پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ برنامه WhosCall – Caller ID & Block ابزاری است که شما را از شر مزاحم‌های تلفنی راحت می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید شماره‌های ناشناس که قصد تماس با شما را دارند مسدود کنید یا دفترچه تلفن مخاطبین خود را باز کنید و مخاطب‌های مورد نظر خود را در لیست سیاه قرار دهید.

با این کار، هنگامی که از شماره های قرار داده در لیست سیاه با شما تماس بگیرند گوشی شما بوق اشغال و یا عدم دسترسی را برای آن‌ها پخش می کند، البته تمامی تماس‌های ورودی در برنامه به همراه زمان و تاریخ دقیق تماس ثبت می‌شود. از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار می‌توان به اضافه شدن قابلیت نمایش متن‌ها به صورت pop-up و برطرف سازی برخی از مشکلات اشاره کرد.

مشخصات
حجم: 4.63 مگابایت
نسخه: 3.9.0.1
اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر

 برای دانلود اینجا کلیک کنید

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا