آرایش و زیبایی

ماسک معجزه آسای جوانسازی

ماسک معجزه آسای جوانسازی

در زیر میخواهیم به معرفی ماسکی برای صورتتان بپردازیم که تاثیر فوق العاده ای در جوانسازی پوست دارد. ما به شما ماسک قهوه و کاکائو را توصیه میکنیم. زیرا قهوه و کاکائو تاثیر بسزایی روی پوست دارند. در زیر با طرز تهیه ماسک جوانسازی صورت آشنا میشوید.

مواد سازنده ماسک جوانسازی به دستور پخت کیک و شیرینی شبیه است اما بابت کالری های اضافی آن نگران نباشید.

کاکائو و قهوه از موادی هستند که در درمانهای زیبایی پوست مصرف میشوند.قهوه تا حدی از، از دست رفتن آب از نسوج بدن جلوگیری میکند و آنتی اکسیدان موجود در کاکائو زیاد است. کاکائو و قهوه یک پوست عادی که به پوست چرب متمایل است را به پوستی درخشان و سالم تبدیل میکند. مطمئنا همه داشتن پوست شاداب را دوست دارند. ماسک زیر را در ظرفی شیشه ای تهیه کنید.
قبل از اینکه ماسکی را که درست کردید رویپوست صورتتان بزنید ابتدا مقداری از آن را روی سطح داخلی بازو که حساس هست تست کنید تا از اینکه به این ماسک حساسیت دارید مطمئن شوید. قبل از زدن ماسک صورتتان را از آرایش کاملا پاک کنید و صورت را شسته و خشک کنید. ماسک کاکائو و قهوه ضخیم است. اگر مایلید ماسکتان نازکتر باشد به جای تخم مرغ از ماست ساده استفاده کنید. حتی از شیر بادام و یا حتی خود شیر هم میتوان بهره برد. لبنیات پوستتان را مرطوب میکنند. ماسک تهیه شده را به همه قسمتها به جز چشم هایتان بمالید. وقتی از ماسک استفاده میکنید مراقب باشید پوستتان را خراشیده نکنید. تفاله های قهوه قابلیت خراش سطح پوست را دارند.

چگونه ماسک کاکائو و قهوه درست کنیم؟

مواد لازم برای تهیه ماسک کاکائو و قهوه:

عسل گرم شده 2 قاشق غذا خوری

برای پوست چرب کمی آب لیمو

دانه های قهوه یا قهوه فوری 4  قاشق غذاخوری (دانه های نرم و ریز)

پودر کاکائو تلخ 4 قاشق غذاخوری

تخم مرغ  یک عدد( برای ماسک های نازکتر از  4 قاشق غذاخوری شیر یا شیره بادام یا ماست معمولی استفاده کنید)

طرز تهیه ماسک کاکائو و قهوه:

یک ظرف بردارید و در آن پودرکاکائو و قهوه را بریزید و خوب هم بزنید. ماست یا شیر یا تخم مرغ را به آن اضافه کنید و کامل مخلوط کنید. در صورت استفاده از تخم مرغ مخلوط کاملا غلیط میشود. عسل را به آن اضافه کنید و انقدر مخلوط کنید تا کاملا یکنواخت و یکدست شود. در صورت چرب بودن آبلیمو هم به مواد بیفزایید.

طرز تهیه ماسک جوانسازی پوست

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا