فرهنگ و هنر

ماجرای توهین فرزاد حسنی در برنامه اکسیر به مهمان برنامه چه بود؟

با پخش شدن کلیپی از نحوه برخورد فرزاد حسنی با مهمان برنامه اکسیر این مجری محبوب تلویزیون خشم افراد بسیاری را برانگیخت. سیل انتقادهای مردم به حسنی درباره توهینش به مهمان برنامه اکسیر شبکه های اجتماعی را فرا گرفت.

با پخش این کلیپ توهین آمیز در فضای مجازی دست‌اندرکاران برنامه اکسیر اقدام به انتشار پشت صحنه ای از برنامه اکسیر کردند تا نشان دهند این قسمت که نام فیلمنامه اش زرشک بوده فقط جنبه طنز داشته و نمایشی بوده است. واکنش مردم به این موضوع به حدی زیاد بود که حتی با عذرخواهی نویسنده هم موضوع حل نشد.

داستان فیلمنامه زرشک بدین صورت بود که فرزاد حسنی از یک مهمان که مرد میانسالی بود میخواهد پاسخ پرسشی را که از او میپرسد بدهد. فرزاد حسنی قبل از پاسخ این مرد میگوید اگر جواب صحیح را گفتی به شما درجا همین لحظه 50 ملیون میدهم و شروع به گفتن جملات آزاردهنده ای میکند. مهمان برنامه اکسیر پاسخ درست را میدهد. فرزاد حسنی طوری رفتار میکند که آدم احساس میکند هدفش تحقیر بوده است. بعد از جواب درست آن شرکت کننده حسنی میگوید شما برنده 50 ملیون تومان پول شدید و جعبه ای را به او کادو میدهد و میگوید در جعبع را با یک انگشت باز کند. داخل جعبه به جای 50 ملیون تومان یک بسته زرشک بوده است و این یک حرکت توهین آمیز به شعور مهمان است.

احتمالا برنامه اکسیر به دلیل کمبود بودجه در نظر دارد با حرکتی که شرکت کنندگان سرکار بروند و بنظر خودشان خنده دار است به مهمانانش توهین کند. حرکت فرزاد حسنی با مرد میانسال خشم افراد زیادی را برانگیخته است. مردم به هر نحوی بود انزجارشان را از این برخورد فرزاد حسنی بیان کردند.

مصطفی شریف تهیه کننده برنامه اکسیر بیان کرد کسانی که این کلیپ را منتشر کرده اند حتما غرضی داشته اند که آن را با سانسور پخش کرده اند در حالی که این تنها یک نمایش است و من از طرف پخش کنندگان از مردم معذرت میخواهم و سعی میکنیم سناریوهای بهتری نوشته شود.

شریف در ادامه گفت کسی که این کلیپ را پخش کرده 4 سکانس را حذف کرده است و همین 4 سکانس قسمتهای خنده دار بود. شریف گفت مرد میانسال به نام جمشید از بازیگران اکسیر بوده که در برنامه حضور پیدا کرده است.

بعد از واکنش مردم کلیپی از پشت صحنه برنامه اکسیر پخش شد که زیرنویسی دارد که نوشته پشت صحنه برنامه اکسیر. و دوربین فرزاد حسنی و مهمان را نشان میدهد که دارند برای برنامه تمرین میکنند. این کلیپ قصد دارد بگوید مردم دچار قضاوت زود هنگام شده اند. در هر صورت حتی اگر این موضوع هم نمایش بوده ما اجازه نداریم به هیچ کس برای خنداندن بقیه توهین کنیم.

ماجرای توهین فرزاد حسنی به مهمان برنامه اکسیر چه بود؟

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا