آرایش و زیباییاجتماعی

قیمت معروف‌ترین “ادکلن‌ های مردانه” +جدول

خرید عطر و ادکلن؛

 

قیمت هر عدد ادکلن La Homme Black (ادکلن ریو لا هوم بلک) 84,۰۰۰ تومان است.

قیمت انواع ادکلن های معروف مردانه به شرح زیر است:

نام ادکلن قیمت (تومان) توضیحات
Uomo 340.000 یومو از رایحه‌ای گرم و شیرین برخوردار است و حضور فندق، شکلات و قهوه تناسب خوبی با رنگ قهوه‌ای آن دارد.
La Homme Black 84.000 طرحی از ادکلن شناخته شده لانویت از برند ایوسن لورن که در سال 2014 توسط ریو کالکشن معرفی شد
Lalique Encre Noire Sport 165.000 این عطر رایحه ای تلخ و چوبی دارد اما روایح مرکباتی به آن اضافه شده اند و رنگ و بوی اسپرت و بهاری به آن بخشیده اند
Hugo Red 175.000 این ادکلن رایحه‌ای شیرین، میوه‌ای و مرکباتی دارد و رایحه ریواس و آناناس آن را نسبت به کارهای دیگر متفاوت کرده است.
Jaguar Classic red 95.000 این محصول و کلاسیک گلد دو محصول جدید خانواده عطرسازی جگوار میباشند که در سال 2013 وارد بازار شدن دو با توجه به قیمت استثنائی و کیفیت خوبشان، صبحانه آنلاین استفاده از آنها را به شما دوستان عزیز توصیه میکند.
Racing Red 125.000 این نسخه از فراری با حفظ ملایمت و اسپرت بودن خط بوی سابق خود اینبار با هیجانی بیشتر و پخش بوی بالاتر از قبل بوسیله استوقدوس و آرتمیزیا و در ادامه کار در نهایت خط با بوی مطبوع و ماندگار چرم به سمت شیرینی دلپذیری میرود.
Encounter Fresh 170.000 انکانتر فرش رایحه‌ای خنک داشته و کاملا مناسب روزهای گرم است. رایحه این ادکلن ترکیبی از رایحه‌های ادویه‌ای، مرکباتی و چوبی است و همین چندگانگی آن را جذابتر ساخته است.
Pour Homme Oud Noir 255.000 همانطور که از نام این محصول پیداست با رایحه‌ای مبتنی بر عود مواجه هستیم که ادویه‌جات معطر و در مرتبه بعدی رایحه چرم و چوب‌های جنگلی آن را تکمیل کرده‌اند.

 

 

 

منبع : باشگاه

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا