پزشکی و سلامت

“قرص” را با آب نخورید

قرص آسپرینیافته های جدید دانشمندان نشان می دهد قرص ها برای جذب هر چه سریع تر در بدن احتیاج دارند تا با مواد قندی مخلوط شوند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ همه افراد تقریبا عادت دارند با قرص خود 1 لیوان آب بنوشید اما مطالعات جدید نشان می دهند آب اثر قرص را چندین ساعت بعد در بدن نشان می دهد.

بررسی ها نشان می دهند، مصرف شیر و یا آب میوه های طبیعی و تازه به ویژه در سالمندان که از بنیه و توان بدنی کمتری برخوردار هستند علاوه بر افزایش انرژی در آنها باعث می شود تا کلیه هایشان آسیب کمتری از قرص های مصرفی ببیند و سریعتر در بدن جذب شوند.

گفتنی است، در دهه های 6 و 7 زندگی مصرف قرص های مختلف بسیار زیاد می شود از این رو “کلیه ها” بعد از مدتی به درستی بهترین تاثیر را از قرص نمی گیرند و مصرف قرص های زیاد باعث تضعیف “سیستم ایمنی بدن” می شود از این رو افراد به ویژه سالمندان باید در نظر داشته باشند اگر می خواهند سیستم ایمنی شان ضعیف نشود و قرص ها سریع تر و بهتر در بدن جذب شوند هنگام مصرف قرص آب میوه های طبیعی یا شیر استفاده کنند.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا