تلفن همراه

ناپدید شدن پیام ها در واتساپ !

قابلیت جدید واتس اپ | حذف پیام در واتس اپ. واتس اپ قرار است قابلیت جدیدی  ارائه کند که پیام ها پس از یک هفته به صورت خودکار ناپدید شوند.

در ابتدا کاربران یا ادمین کانال ها باید این قابلیت را فعال کنند و قابلیت جدید به آنها اجازه می دهد پیام هایی ارسال کنند که پس از ۷ روز به طور خودکار پاک می شوند.

حذف پیام در واتس اپ
حذف خودکار پیام در واتساپ – حذف پیام در واتس اپ

واتس اپ در بیانیه ای در این باره نوشته است: ما با قابلیت حذف شدن خودکار پیام ها در ۷ روز شروع کردیم. البته هنوز استفاده از چت ها امکانپذیر است و فرد موضوع محاوره را فراموش نمی کند. فهرست خرید یا آدرسی که چند روز قبل درچت ذخیره کرده اید برای مدتی که به آن نیاز دارید، باقی می مانند و پس از آن ناپدید می شوند.

 این آپدیت در اسنپ چت نیز وجود دارد. ویژگی جدید این پیام رسان در ماه جاری میلادی برای کاربران عرضه می شود.

هدف از ارائه این آپدیت این است که چت ها برای همیشه حفظ نشوند.واتس اپ قصد دارد با فعال کردن این ویژگی حس واقعی‌تری به گفتگوهای مجازی بدهد و به کاربران این حس را القا کند که گفتگوها برای همیشه باقی نمی‌مانند.

علاوه بر آن پیام های باز نشده در چت های واتس اپ پس از ۷ روز ناپدید می شوند اما پیش نمایش آنها همچنان در نوتیفیکیشن های واتس اپ باقی می ماند.

درباره واتس اپ

واتس اپ بهترین نرم افزار موبایل در زمینه ارتباطات و ارسال پیام است و شماره یک در میان پیام رسان های ایرانی است. عنوانی که این نرم افزار چندین سال است که در جهان آن را یدک می کشد. با این برنامه همه با SMS های معمولی خداحافظی کردند ! برای دریافت پیام نیاز به باز کردن واتس اپ نیست ، این برنامه به طور دائم در پس زمینه گوشی شما باز است و هر وقت برای شما پیامی بیاید به شما خبر می دهد ! همانند sms های معمولی شما اما با امکانات و سرعتی فوق العاده تر.

پشتیبانی این برنامه از بسیاری از گوشی ها یکی از بزرگترین مزیت های آن است.با این نرم افزار به راحتی و با بیشترین سرعت می توانید به دوستانتان پیام ( متن ، عکس ، صدا ، تصویر ) بفرستید و در هزینه خود صرفه جویی واقعی کنید.

بیشتر بخوانید : اخبار دنیای فناوری اطلاعات در زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا