فرهنگ و هنر

فحاشی به فاطمه معتمدآریا از سوی نیروهای خودسر

برگزاری فیلم یحیی سکوت نکرد در کاشان با تدابیر امنیتی زیادی همراه بود. کاوه ابراهیم پور کاگردان این فیلم گفت : قرار بود بعد از نمایش فیلم ، نقد و بررسی این فیلم توسط فاطمه معتمد آریا و من انجام شود. وقتی می خواستیم به سالن وارد شویم . جمعیتی به اندازه تقریبا 50-60 نفر جلوی در سینما ایستاده بودند برضد فیلم و خانم معتمد آریا شعار می دادند و میخواستند ما از شهر خارج شویم بنابراین ما از در پشت سینما وارد شدیم. وقتی این گروه فهمیدند ما میخواهیم وارد سالن شویم ضمن حمله به ما ، حرفای خیلی زشتی به ما زدند که تا بحال نشنیده بودم. ما با کمک نیروی انتظامی وارد سینما شدیم. بعد از فیلم نوبت به نقد رسید. با وجود جمعیت مشتاق حاضر در سالن جمعیت بیرونی با صدای زیاد فحاشی میکردند و میخواستند نظم را از بین ببرند اما به کمک نیروی انتظامی مشکل حل شد.

کاوه ابراهیم پور افزود فاطمه معتمد آریا گفت بعد از نقد و بررسی و پس از تخلیه سالن به معترضین بگویید داخل سالن بیایند و صحبت کنیم. اما معترضین این پیشنهاد را نپذیرفتند و باز هم به اعتراض ادامه دادند. وی ادامه داد در پایان که از سینما خارج شدیم سریع به سمت ماشین رفتیم که دو نفر روی سقف ماشین آمدند و میخاستند شیشه ها را بشکنند و به خودرو وارد شوند اما نتوانستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان کاشان در رابطه با اتفاق بوجود آمده افزود: این اتفاقات به این دلیل بود که کارگردان مجوز نشست برای نقد این فیلم را داشت اما خانم معتمد آریا برای این نشست مجوز نداشته است.

با این وجود کارشناسان سینما میگویند برای نمایش و نقد و بررسی فیلم یحیی سکوت نکرد مجوزهای مورد نیاز را داشته و نیازی به گرفتن مجوز برای حضور همه افراد نیست.

فحاشی به فاطمه معتمدآریا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا