فرهنگ و هنر

عمو پورنگ: همه کارهای من در خندوانه تکرار می‎شود!

 

 

عمو پورنگ گفت: الان خندوانه، اجرا، چینش و فرمول ساختاری اش را یک جورهایی از فرمول برنامه های “عموپورنگ” الهام گرفته است.

گلایه های عمو پورنگ

داریوش فرضیایی یا همان “عموپورنگ” ماه رمضان امسال با برنامه ای با نام “محله گل و بلبل” به رسانه ملی آمد.

این برنامه که به لحاظ ساختار بشدت شبیه الگوهایی قدیمی مانند “محله بروبیا” بود اساس آیتم های نمایشی خود را بر بداهه ها و گویش های اقوام ایرانی گذاشته بود.

عموپورنگ در تازه ترین گفتگوی خویش درباره تغییر ساختار قدیمی برنامه های خویش و رفتن به سمت آیتم های نمایشی از تکراری شدن ساختار قدیمی و تکثیر آن در بسیاری دیگر از برنامه ها سخن گفته است.
عموپورنگ حتی “خندوانه” را نیز منطبق بر ساختار قدیمی برنامه های خویش دانسته و در این باره می گوید: الان یکی از برنامه ها، اجرا، چینش و فرمول ساختاری اش را یک جورهایی از فرمول برنامه های “عموپورنگ” الهام گرفته است.

گرد هم می نشینند، حرف می زنند و شعر می خوانند
وی ادامه می دهد: گرد هم می نشینند حرف می زنند شعر میخوانند آدمها دست میزنند و می خندند…

عموپورنگ با تایید اینکه منظورش از این برنامه “خندوانه” است خاطرنشان می سازد: من خیلی این برنامه را دوست دارم، خیلی هم موفق و قابل احترام است. پشت آن فکر هست ولی فرمولش را نگاه کنید؛ شخصیت عروسکی دارد که ما هم عروسک آوردیم.

همه کارهای من دارد تکرار می شود
وی می افزاید: میهمان می آورد که ما بخشی داشتیم به اسم صندلی داغ؛ هنرمند دعوت می کردیم برای بچه ها درباره مسائل مختلف حرف میزد یعنی همه کارهای من دارد در بک برنامه بزرگسال(خندوانه) تکرار می شود.

منبع : روزنامه هفت صبح

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا