پاسخ های ویزیت رایگان

علت و درمان لکه های قهوه ای روی پوست(Brown spots) چیست؟

علت و درمان لکه های قهوه ای روی پوست(Brown spots) چیست؟

درمان لکه های قهوه ای روی پوست چیست؟ با صورتی که پر از کک و مک قهوه ای شده چه کنیم؟ آیا مصرف شیرین بیان در درمان لکه های قهوه ای روی پوست موثر است؟ طرز مصرف شیرین بیان برای رفع لکه های قهوه ای روی پوست چیست؟ آیا شیرین بیان باعث شفافیت پوست میشود؟

 

علت لکه های قهوه ای روی پوست چیست؟؟

لکه های قهوه ای روی پوست از جمله مشکلات شایعیست که افرادی را درگیر میکند. این لکه ها در مقاطع مختلف سنی ممکن است ایجاد شود علت آن موارد مختلفی میتواند باشد از جمله لکه های ناشی از بارداری لکه های بجامانده از نور آفتاب و …

اگر شما هم پوستتان دچار لکه قهوه ای شده حتما مطلب زیر را که از زبان متخصص طب سنتی است دنبال کنید.

 

درمان لکه های قهوه ای روی پوست

 

سوال:

مدت‌هاست روی پوستم لکه‌های قهوه‌ای ایجادشده، تمایلی به استفاده از درمان‌های شیمیایی ندارم،  آیا استفاده از شیرین‌بیان در رفع آن مؤثراست چگونه بایدآن را استفاده کرد؟

پاسخ:

دکتر محمد رفیعی متخصص طب سنتی: البته روش‌های گیاهی در درمان امراض پوستی بهتر است، اما فراموش نشود که گاهی نیز برای درمان برخی بیماری های پوستی استفاده از روش‌های طب جدید ضروری است.پودر شیرین‌بیان نیز برای از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای و شفافیت پوست مناسب است و روش استفاده آن به این شکل است که یک قاشق غذاخوری شیر،یک قاشق غذاخوری عسل یک قاشق چای‌خوری آبلیمو، یک قاشق چای‌خوری روغن بادام و یک قاشق مرباخوری پودر شیرین‌بیان را با یکدیگر ترکیب کرده و روی صورت بمالید به مدت نیم ساعت صبر کنید و سپس با آب ملایم بشویید تا علاوه بر درخشش پوست، لکه‌های قهوه‌ای روی پوستتان هم از بین برود.

علت ایجاد لکه های قهوه ای پوستی
علت و درمان لکه های قهوه ای روی پوست(Brown spots) چیست؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا