آرایش و زیبایی

ایوسن لورن بزنید تا خاص باشید

ایوسن لورن برای خانم های خاص

ایوسن لورن، جزو پرفروش ترین های عطر فروشی است . این کمپانی اولین عطر زنانه خود را در سال ۱۹۶۴ طراحی کرد و پس از آن عطر YSL رایو گاش زنانه را عرضه کرد.

عطر زنانه ایوسن لورن

عطر زنانه ایوسن لورن توسط Alberto Morillas در سال 2010 خلق شد، با رایحه ای جذاب و گرم، که بیشتر عطر فلفل سیاه و چوب صندل دارد بهترین انتخاب برای خانم های خوش سلیقه است.

این محصول شرقی به دلیل رایحه دلپذیر خود که از مواد نایاب و ارزشمندی در سراسر دنیا تهیه شده بسیار جادویی و هوس انگیز بوده و به دلیل تبلیغات گسترده با سرو صدای فراوانی وارد بازار لوازم آرایشی شد.

ترکیب تند و در عین حال ملایم آن بسیار به یاد ماندنی و جذاب است. دخترانی که از این محصول استفاده می کنند، سرشار اززیرکی و احساسات دخترانه و مهربان و معصوم هستند.

عطر مردانه ایو سن لورن

عطر مردانه این کمپانی هم دقیقا همان رایحه گرم، جذاب و فریبنده زنانه آن را دارد.

رایحه شرقی عطر مردانه ایوسن لورن مناسب مراسم‌های رسمی و مهم است. رایحه‌ این عطر بسیار منحصر به فرد و خاص بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. بوی این عطر در واقع ترکیبی از ادویه‌ها، میوه‌ها و گل‌هاست که بوی بسیار جذاب و اغوا کننده‌ای ایجاد می‌کند

ادکلن و عطر مردانه ایو سن لورن بوی منحصر به فرد خود را دارد که ترکیبی از بوهای تند و شیرین است .

تاریخچه

ایوسن لورن از یک خانه مد در فرانسه فعالیت خود را شروع کرده است . لوران هانری دونات مبتکر این برند، اولین عطر خود را در سال 1964 به بازار معرفی کرد.

او در ابتدا به مدت 4 سال در سن 17 سالگی در شرکت کرستین دیور مشغول بکار شد و 4 سال بعد از آن با مرگ دیور, لوران به عنوان مسئول شرکت دیور انتخاب و به علت انجام خدمت سربازی و تداخل آن با جنگ الجزایر لوران موقعیت شغلی خود را از دست داده و در سال 1960 اقدام به تولید برند ایو سن لوران کرد که بعد از آن شروع به تولید محصولات خود نمود. برند Yves Saint Laurent در بازه زمانی 1964 تا 2013 دارای 128 محصول در کارنامه عطری خود می باشد.

زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا