آرایش و زیبایی

عطرهای محبوب (۳)

عطرهای معروف و محبوب سری (۳)

در این پست از مجله اینترنتی زندگی سالم قصد داریم شما را با سری سوم از عطرهای معروف و محبوب آشنا کنیم.

عطرهایی برای خانم‌ها

جو مالون جو (Jo Malone Jo)

جو مالون جو، در میان عطرها جزو بهترین‌هاست و به ‌همین ‌دلیل در فهرست ما جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. رایحۀ خوش مرکبات، شما را یاد گرمای دلپذیر تابستان می‌اندازد. از ترکیبات این عطر می‌توان به لیموترش، فلفل، کندر و لادن اشاره کرد.

گوچی فلورا (Gucci Flora)

این عطر بوی عالی شکوفه‌های گل را دارد و رایحۀ اصلی آن مگنولیاست. می‌توانید بوی خوش مرکباتی چون پرتقال و نارنگی، همچنین چوب صندل و شکلات را در آن حس کنید. نعناع هندی، گل‌محمدی و گل صدتومانی از دیگر رایحه‌های این عطر هستند.

مارک جاکوبز رین (Marc Jacobs Rain)

عطرهای مارک جاکوبز، شما را یاد حمام‌رفتن می‌اندازد. این عطر حس خوشایند آب خنک را به شما می‌دهد. از دیگر رایحه‌های آن می‌توان به لیموترش، انار، گلابی، رز، شمعدانی، دانه تونکا و مشک اشاره کرد.

عطرهایی برای آقایان

Tom Ford Neroli Portofino

این عطر نه‌تنها در میان مردان، بلکه در میان زنان نیز محبوبیت دارد. به بیان دیگر، این عطر جنسیت ندارد و از ترکیب اسانس‌های لیمو، مورت، نارنگی و یاسمین مصری به‌دست آمده است.

Terre d’Hermès

برندهای زیادی هستند که با کپی‌کردن از برندهای مشهور دیگر، تا حدودی مشتری خاص خود را پیدا کرده‌اند؛ اما آنچه در صنعت مد و فشن اهمیت دارد، خلاق‌بودن است؛ البته هنوز برندهایی هستند که این اصل را رعایت می‌کنند؛ به‌عنوان‌مثال، عطر هرمس، یکی از بهترین عطرهای مردانه در ده سال اخیر است.
این عطر شامل اسانس‌های چوب، خاک، فلفل، گریپ‌فروت و سدر است که در همنشینی با هم، عطری خنک و درعین‌حال رمانتیک ساخته‌اند.

Chanel Allure Homme Sport

با گذشت سیزده سال از تولید این محصول، هنوز این عطر جای خود را در میان طرفدارانش حفظ کرده است و با دیگر عطرها تفاوت زیادی دارد؛ از این رو که نه‌تنها عطری کلاسیک است، بلکه در ترکیبات خود از اسانس‌های مدرن نیز استفاده کرده است. این عطر خلاقانه، اصیل و تأثیرگذار، طرفداران زیادی دارد که شما هم پس از یک بار استفاده از آن، جزوشان خواهید شد.

Creed Virgin Island Water

این عطر که از سال ۲۰۰۷ تولید شده، الهام‌گرفته از جزایر کارائیب است. این عطر جنسیت ندارد و از ترکیب اسانس‌هایی چون لیمو و نارگیل تشکیل شده است که روزهای گرم شما را خنک و دلچسب خواهد کرد؛ البته قیمت این عطر بالاست؛ اما از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

Comme des Garçons 2

هر عطری باید مشخصه مخصوص به‌ خودش را داشته باشد. این عطر نیز الهام‌گرفته از خوشنویسی ژاپنی‌هاست. اگرچه اسانس آن تا حدودی شبیه به باربری، ژیوانشی و پاکو رابانا است، ولی به‌دلیل اسانس جوهر خودکار موجود در آن، در کنار اسانس‌هایی چون نارنگی و چای، خود را متفاوت از دیگر عطرها ساخته است؛ بنابراین اگر شما هم دوست دارید که منحصربه‌فرد باشید، این عطر را پیشنهاد می‌دهیم.

Acqua di Parma Colonia

هر مردی دوست دارد این عطر را در قفسه اتاقش داشته باشد؛ اما چه چیزی این عطر را متفاوت از دیگر برندها کرده است؟
این عطر از مجموع مرکباتی چون نارنگی، رزماری، چوب صندل و نعنای هندی ساخته شده است و برای موقعیت‌های گوناگون مناسب است. می‌توانید آن‌را در طول روز برای جلسات کاری یا حتی در طول شب برای میهمانی‌های شبانه‌تان بزنید.

مجله اینترنتی زندگی سالم

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا