فناوری

عجیب و غریب ترین لپ تاپ‌های سال 2013

اگر می خواهید با لپ تاپ‌های عجیب و غریب سال 2013 آشنا شوید،با اورژانس IT همراه باشید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،سال 2013 رو یه پایان است اما در این سال رایانه های قابل حمل جدیدی تولید شدند که توانستند رکوردهای تازه ای را برای این محصول پرطرفدار به ثبت برسانند.در ادامه می توانید پنج لپ تاپ رکورد دار 2013 را ببینید :

1- گرانترین :

لپ تاب

رکورد گرانترین لپ تاپ 2013 از آن Luvaglio است.این رایانه ی قابل حمل یک میلیون دلار قیمت دارد.جالب اینجاست که تنها بدنه ساخته شده از چرم و آلمینیوم آن را با مدل های دیگر متفاوت می کند.نمایشگر این لپ تاپ 17 اینچی است و یک حافظه پر سرعت SSD با ظرفیت 128 گیگابایت در آن استفاده شده است.


2لپ تابارزان ترین :

ایسر توانست در سال 2013 رکورد ارزان ترین لپ تاپ را به دست آورد.ارزان ترین لپ تاپ امسال دنیا Acer C720 Chromebook است.این محصول کمتر از 250 دلار قیمت دارد.از ویژگی های این لپ تاپ می توان به نمایشگر 11 اینچی،پردازشگر 1.4 گیگاهرتزی،رم 4 گیگابایتی اشاره کرد.


لپ تاب3- سبک ترین :

سبک ترین لپ تاپ معمولی دنیا که ابعاد آن نه بسیار بزرگ و نه بسیار کوچک است توسط شرکت NEC ساخته می شود.این محصول دارای نمایشگر 13 اینچی است و تنها 795 گرم وزن دارد.روی این محصول پردازشگر 4 هسته ای با سرعت 1.8 گیگاهرتز،رم 4 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی نصب شده است.


لپ تاب4- بزرگترین :

فوجیتسو زیمنس رکورد دار تولید بزرگترین لپ تاپ جهان است.شما می توانید به راحتی روی این لپ تاپ غول پیکر دراز بکشید و با آن کار کنید و یا حتی با پاهای خود روی آن راه رفته و کلید های لازم را فشار دهید!


5- کوچکترین :

وایو کیو (Vaio Q) که توسط سونی ساخته شده صاحب لقب کوچکترین لپ تاپ دنیاست.نمایشگ این لپ تاپ 1.25 اینچ است.پردازشگر Core i9 با سرعت 3.66 گیگاهرتز و رم 8 گیگابایتی روی این لپ تاپ کوچک نصب خواهند شد و ظرفیت حافظه داخلی آن 256 گیگابایت است.البته این لپ تاپ هنوز مراحل آزمایشی تولید را می گذراند

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا