فرهنگ و هنر

شراره رخام از دلیل جراحی های زیبایی‌ اش میگوید!

یک بازیگر چقدر باید به زیبایی ظاهر و تناسب اندامش اهمیت بدهد؟

شراره رخام: وقتی خدا نعمتی را به انسان می دهد باید به آن توجه و در خفظش تلاش کند این روزها علم پزشکی در عرصه زیبایی پیشرفت های زیادی داشته است. به نظر من هر چقدر آدم ها زیبا و آراسته تر به نظر برسند می توانند در شغلشان و ارتباط با دیگران موفق تر عمل کنند. اهمیت این زیبایی در بازیگری دوچندان است.

 

جراحی های زیبایی چطور می تواند به آراستگی چهره آدم ها کمک کند؟

شراره رخام: قبول دارم که متاسفانه خیلی از ما در انجام این کار دچار افراط می شویم تا آنجا که گاهی حتی چهره از شکل طبیعی اش خارج و مصنوعی می شود.
نظرتان درباره زیبایی به اصطلاح عروسکی که این روزها مد شده، چیست؟

شراره رخام: با این نوع زیبایی ها مخالف هستم ولی خودم چند سال قبل جراحی زیبایی انجام داده و در لب هایم تزریق کردم.

این کار را به دلیل شغلتان انجام دادید؟

شراره رخام: نه زیبایی را برای خودم به عنوان یک تمایل شخصی می خواستم و بر اساس توصیه کارگردان یا فیلمسازان این کار ار انجام ندادم. این عمل آن موقع در جامعه هنوز متداول نشده بود. اما بعد از آن با واکنش های منفی برخی ازهمکاران و مردم هم روبرو شدم که می گفتند چهره ام مصنوعی شده است.

این اظهار نظرها دوستانه بود؟

شراره رخام: نمی دانم شاید برخی اظهار نظرها بر اساس حسادت بود و برخی هم از کاه کوه ساختند. اما به جرات می توانم بگویم ۷۰ درصد بازیگران زن سینما عمل زیابیی بینی و لب انجام داده اند، گونه گذاشته اند و پوستشان را کشیده اند اما من فقط یک عمل ساده زیبایی انجام دادم و در معرض حمله قرار گرفتم به دلیل همین حواشی در این چند ساله نقش های تاریخی به من پیشنهاد نمی شد.

در حالی که خیلی از بازیگران زن و مرد که سریال تاریخی بازی می کنند. انواع و اقسام عمل های زیبایی انجم داده اند و بینی خیلی از بازیگران مردی هم که فیلم تاریخی بازی می کنند به شکلی خیلی واضح عمل شده است. متاسفانه جراحی زیبایی من به سوژه مخالفانم تبدیل شد. همین جا هم می گویم که اشتباه کردم و اگر زمان به عقب برگردد هرگز این کار را انجام نمی دهم.

به خاطر حرف و حدیث هایی که به وجود آمد. این حرف را می زنید؟

شراره رخام: بخشی از آن مربوط به واکنش هاست ولی بخش مهم ترش به سلیقه خودم برمی گردد که تغییر کرده و دیگر به این مدل لب علاقه ای ندارم.
آدم تنوع طلبی هستید؟

شراره رخام: نه سلیقه همه آدم ها به مرور زمان تغییر می کند. با چند پزشک صحبت و در چند مرحله ژله لبم را تخلیه کرده ام. الان چهره ام خیلی تغییر کرده و مثل سابق شده است.

سیب سبز

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا