فرهنگ و هنر

شب گذشته در “90” چه گذشت؟

برنامه 90برنامه «90» دیشب به رسم همیشه به بررسی بازی‌های لیگ برتر پرداخت و دیشب نیز دیدارهای هفته‌ یازدهم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سینماخبر، برنامه «90» دیشب در حالی روی آنتن رفت که بعد از پخش گزارشی از نبود امکانات ورزشی در سیستان و بلوچستان کمک فوتبالی‌ها به این بخش از ایران سرازیر شد.

برنامه «90» دیشب به رسم همیشه به بررسی بازی‌های لیگ برتر پرداخت و دیشب نیز دیدارهای هفته‌ یازدهم مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این برنامه تصاویر مربوط به بازی رفت استقلال ایران و اف سی سئول کره جنوبی پخش شد، اما هیچ کدام از مسئولان باشگاه استقلال حاضر به گفت و گو در باره وضعیت این تیم پیش از بازی برگشت نشدند.

در ادامه گزارش سفر دوربین «90» به مناطق محروم، سیستان و بلوچستان به تصویر کشیده شد. به دنبال پخش این گزارش اهالی فوتبال و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی خارج از این رشته با برنامه «90» تماس گرفتند و آمادگی خود را برای کمک به جوانان فوتبال دوست سیستان و بلوچستان اعلام کردند.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال و حتی سردار آزمون، لژیونر ایرانی روبین کازان روسیه تعدادی لباس کامل ورزشی و چند جفت کفش را به جوانان سیستان و بلوچستان اهدا کردند.

بعد از گذشت دو ساعت از این برنامه و پخش قسمت دوم این گزارش بیش از دو هزار دست لباس ورزشی، توپ و کفش برای ارسال به سیستان و بلوچستان جمع‌آوری شد.

همچنین حمید استیلی از دایر کردن مدرسه فوتبال پرسپولیس در این منطقه خبر داد. در بررسی داوری‌های هفته‌ یازدهم گریزی دوباره به صحنه اخراج میثم حسینی زده شد و موضوع بخشیدن کارت قرمز این بازیکن از جانب کمیته‌ انضباطی مورد نقد قرار گرفت.

احمد براتی این حرکت کمیته‌ انضباطی را خلاف قانون دانست و گفت: این کمیته‌ تنها در شرایطی که داور بازی دچار خطای دید شده باشد، می‌تواند کارت را ببخشد.

اما جالب‌تر این که عادل فردوسی‌پور با اظهار نظری عجیب این تصمیم را باج دادن به پرسپولیس قلمداد کرد. اما این اظهار نظر مجری «90» بی‌پاسخ نماند و علی دایی که دقایقی بر روی خط آمد به این کنایه فردوسی‌پور اعتراض کرد.

* مهمان ویژه:

پیام صادقیان ، بازیکن 22 ساله پرسپولیس که این روزها بازی‌های درخشانی را برای تیم دایی انجام می‌دهد، مهمان ویژه دیشب برنامه «90» بود. او ابتدا از شروع فوتبالش گفت و توضیح داد که از 17 سالگی در ذوب آهن فوتبالش را آغاز کرده است.

صادقیان همچنین درباره آمدنش به پرسپولیس ، گفت: افراد زیادی به من می‌گفتند که به پرسپولیس نرو، ولی من به فوتبالم ایمان داشتم.

وی همچنین در پاسخ به پرسش مجری برنامه درباره بازی در خارج از کشور، مطرح کرد: پیشنهاد اروپایی نداشته‌ام ولی به رفتن به اروپا فکر می‌کنم. این را هم بگویم نمی‌خواهم در کشورهای عربی بازی کنم.

در ادامه نیز صحنه‌هایی از گلزنی صادقیان، حضورش در برنامه چهار سال پیش «90»، بازی‌هایش در تیم ملی و داربی امسال پخش شد و این بازیکن درباره آنها توضیح داد.

در ادامه برنامه به بررسی موضوع ابومسلم مشهد پرداخت شد . خداداد عزیزی که به همراه چمنیان روی خط برنامه آمده بود، گفت: تیمش سه‌شنبه (امروز) در هفته‌ اول لیگ دسته یک به زمین خواهد رفت، این در حالی است که چمنیان نیز به عنوان سرمربی ابومسلم ، تیم دیگری را تشکیل داده است و او نیز می‌گفت تیمش به زمین خواهد رفت. اما خداداد عزیزی معتقد بود تیمی که چمنیان تشکیل داده است، بعد از پایان مهلت نقل و انتقالات مجوز گرفته است و نمی‌تواند با اسم ابومسلم در لیگ دسته یک حضور پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا