فرهنگ و هنر

شایعاتی درباره طلاق امین حیایی و نیلوفر خوش خلق ، همه چیز از یک عکس شروع شد !

همه چیز از یک عکس شروع شد؛ عکسی در وایبر، تلگرام و دیگر صفحه های اجتماعی دست به دست شد تا خبر سومین ازدواج امین حیایی همه جا پخش شود. در این عکس حیایی در کنار عروس خانمی بود که هیچ شباهتی به همسر او، نیلوفر خوش خلق نداشت.

طلاق امین حیایی و نیلوفر خوش خلق را تکذیب می کنند

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق شاید شایعاتی را که درباره جدایی شان مطرح شده نشنیده باشند، شاید هم این خبر به گوش شان رسیده باشد و این بار هم حیایی ترجیح داده سکوت کند. او قبلا هم گفته بود که خودش را درگیر حاشیه ها نمی کند.

همه چیز از یک عکس شروع شد؛ عکسی در وایبر، تلگرام و دیگر صفحه های اجتماعی دست به دست شد تا خبر سومین ازدواج امین حیایی همه جا پخش شود. در این عکس حیایی در کنار عروس خانمی بود که هیچ شباهتی به همسر او، نیلوفر خوش خلق نداشت.

آنهایی که بی خبر از اصل ماجرا بودند، با تعجب از دلیل جدایی حیایی و خوش خلق می پرسیدند، بعضی ها از ازدواج های بی سرانجام در ایران و بخصوص جامعه هنری انتقاد می کردند و عده ای هم از امین حیایی ایراد می گرفتند که چرا ازدواج سوم؟

در این میان افرادی هم بودند که می دانستند عکس کجا و کی گرفته شده و توضیح هم دادند که این عکس ربطی به ازدواج خود حیایی ندارد و مدت ها قبل در مراسم ازدواج برادر حیایی گرفته شده است. به نظر می رسید که این توضیحات همه را قانع کرده باشد اما آنهایی که به شایعه و شایعه پراکنی علاقه خاصی دارند، بی توجه به این توضیحات دنبال دلیل جدایی حیایی و خوش خلق بودند.

البته شاید آنها هم حق داشتند که ازدواج سوم حیایی را باور کنند. حیایی از اوایل دهه 70 که می گویند ثریا قاسمی استعدادش را کشف کرد و وارد سینما شد، صحبت زیادی درباره زندگی شخصی اش نکرده است و هر وقت هم شایعه ای بوده، حاضر نشده توضیحی بدهد.

هنوز هم کسی اطلاعات زیادی از ازدواج اول او ندارد. بعضی ها می گویند نیلوفر خوش خلق اولین و آخرین همسر او بوده، اما مدت هاست که حرف ازدواج اول حیایی است؛ ازدواجی که هر چند طولانی نبوده اما برای حیایی یک پسر داشته.

بعضی از سایت ها او را به نام دارا حیایی معرفی کرده اند و عکسی هم از پدر و پسر در کنار هم منتشر کرده اند.

همسایگان حیایی هم در لواسان پسر هفده هجده ساله ای را در کنار امین حیایی دیده اند که رفت و آمد زیادی به خانه او دارد. زمانی هم که حیایی با خوش خلق ازدواج کرد، همه غافلگیر شدند.

هر چند گفته می شود  آنها مدت ها قبل از ازدواج با هم آشنا بودند و رفت و آمد داشتند ولی در فیلم دست های آلوده بود که نیلوفر به عنوان همسر امین معرفی شد. از آشنایی این دو هم اطلاعات زیادی در دست نیست.

حیایی در محله لواسان زندگی می کند و خوش خلق قبل از ازدواج در کرج ساکن بوده. یکی از افراد نزدیک به خانواده خوش خلق می گوید خواهر او در دوران نامزدی خصوصی این دو، رابطه شان را خبری کرده بود. حتی خواهر نیلوفر گفته بود که آنها دوره ای از ازدواج با هم پشیمان شده بودند اما بعد از یک دوری کوتاه مدت، تصمیم نهایی را برای کنار هم بودن، گرفته اند.

خوش خلق بعد از ازدواج وارد سینما شد. گفته می شود خانواده خوش خلق با امین و نیلوفر ارتباط نزدیک و رفت و آمد زیادی دارند و گاهی پیش آنها زندگی می کنند.

همسایگان حیایی و خوش خلق در لواسان منابع موثقی هستند که تاکید دارند آنها با هم زندگی می کند. یکی از این همسایه ها می گوید: «همین چند روز پیش بود که امین حیایی از ساعت فروشی محل که ساعت های ارزانی هم ندارد، برای همسرش کادو خرید.»

این ساعت چند روز بعد روی دست نیلوفر بود. دیدن او هم کار سختی نیست. می شود برای نوشیدن یک چایی یا قهوه به کافه وانیل لواسان رفت و خوش خلق را همانجا دید. مدتی است که حیایی و خوش خلق این کافه را راه انداخته اند و هر از گاهی نیلوفر فیلم کوتاهی هم آنجا می سازد.
آنهایی که زندگی این دو نفر را زیر نظر دارند، معتقدند به خاطر وابستگی که بین شان هست، نمی توانند به راحتی از هم دل بکنند. این دو صاحب یکی از خانه های بزرگ لواسان هستند و رفت و آمدشان نمی تواند دور از چشم بقیه بماند.

هفته نامه تماشاگران امروز

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا