آموزش

سرعت ویندوز رایانه تان را چند برابر کنید + دانلود نرم افزار

رایانه

این نرم افزار Wise Care 365 Pro به شما کمک می کند ریجستری ویندوز رایانه تان را بهینه سازی کنید، این کار سبب افزایش سرعت رایانه شما به صورت محسوسی می شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ مهم ترین اصل و ویژگی یک ویندوز خوب سرعت مناسب آن است. اما گاهی مشاهده می شود که بعد از گذشت مدتی از تعویض ویندوز سرعت رایانه به صورت ناگهانی کاهش می یابد و دیگر عملکرد سابق را ندارد. این برنامه Wise Care 365 Pro به شما کمک می کند تا سرعت و عملکرد ویندوز رایانه را بهبود بخشید. برنامه با بررسی و بر طرف کردن خطاهای ریجستری، هارد دیسک و بخش های مختلف ویندوز سرعت رایانه را افزایش می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان خاموش کردن اتوماتیک رایانه، قابلیت مخفی سازی فایل ها و پوشه های مورد نظر شما، بازیابی فایل های از بین رفته و … اشاره کرد. در ضمن این برنامه می تواند از حریم شخصی شما نیز مراقبت کند و ردپای فعالیت های شما را در رایانه از بین ببرد. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و می توانید فقط با یک کلیک سیستم را بهینه سازی کنید.

 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

ورژن: Wise Care 365 Pro 2.95.240

حجم نرم افزار: 8.2 مگابایت

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا