پاسخ های ویزیت رایگان

سرخ شدن گونه در اثر استرس، سرما، گرما و خجالت

سرخ شدن گونه در اثر استرس، سرما، گرما و خجالت

 

چرا گونه هایمان سرخ میشود؟ برای رفع سرخی گونه ها چه کار کنیم؟علت سرخی گونه ها چیست؟ سرخی گونه ها در چه افرادی دیده میشود؟

 

حتما شما هم در اطرافیانتان افرادی را مشاهده کرده اید که گونه هایشان در اثر خجالت، استرس،گرما، ترس و سرما سرخ میشود. اما آیا این سرخی پوست راه حلی دارد؟ در این باره با دکتر پوست و مو ،محمد ظفر قندی صحبت کردیم و نظرش را در مورد سرخی گونه افراد جویا شدیم. اگر شما هم به سرخی گونه دچار میشوید مطلب زیر را از دست ندهید.

خانمی 33 ساله هستم. صورت و گونه‌هایم با کوچک‌ترین سرما، گرما، استرس، ترس و خجالت به شدت سرخ ‌می‌شود.لطفا  راهنمایی کنید .
دکتر محمد ظفر قندی، دکتر پوست و مو : گونه‌های قرمز در برخی موارد به دلیل تماس با نور آفتاب در پوست‌های سفید و حساس دیده می‌شود؛ ولی گاهی نیز پوست قرمز صورت می‌تواند نشانه‌ای از بیماری‌های پوستی مثل لوپوس، حساسیت به مواد آرایشی و کرم‌ها، بیماری باد سرخ ،درماتیت سبوره، آکنه، مصرف بعضی از داروها، قارچ‌های پوستی، کوشینگ، یائسگی و تنگی دریچه میترال باشد. همچنین استرس‌های روحی باعث سرخی پوست صورت می‌شود و عوامل ژنتیک نیز در این امر دخیل است. در نهایت پزشک متخصص پوست می‌تواند علت سرخی صورت را بررسی کند. اگر قرمزی گونه‌ها مربوط به نور خورشید باشد استفاده از کرم ضدآفتاب و کلاه توصیه می‌شود.

سرخی گونه
سرخ شدن گونه در اثر استرس، سرما، گرما و خجالت

همچنین بخوانید

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا