فرهنگ و هنر

ستاره هايي که سال گذشته مادر شدند

 مادر بودن جايگاه ويژه اي دارد و اين جايگاه براي همه قابل احترام است. دراين ميان مردم با توجه به علاقه شان به ستاره هاي سينما و تلويزيون دوست دارند بدانند که کدام بازيگر يا مجري مشهور ازدواج کرده، با چه فردي ازدواج کرده و آيا فرزندي دارد يا خير؟! اين ها سوالاتي است که در ذهن خيلي از علاقه مندان به هنر نقش مي بندد و براي همين است که به اخبار نشريات زرد علاقه زيادي نشان مي دهند و در محافل و مراسم خانوادگي هم درباره زندگي خصوصي هنرمندان بحث مي کنند. در اين‌ مطلب اسامي ستاره هايي را که سال گذشته مادر شدند، در اختيارتان قرار مي دهيم.

ترانه عليدوستي و حنا خانم

اولين حضور عليدوستي در سينما سال 80 و با بازي در فيلم سينمايي «من ترانه 15 سال دارم» بود. حبيب رضايي براي انتخاب اين نقش از بيش از 600 نفر تست گرفت و از بين همه آن ها، ترانه پذيرفته شد و به دليل بازي در اين فيلم سيمرغ بلورين بهترين بازيگر زن را از آن خود کرد. با آن که موقع بازي در فيلم من ترانه 15 سال دارم، نه ازدواج کرده بود و نه مادر شده بود، آن قدر نقش خود را خوب ايفا کرد که همه تحسينش کردند.خبر مادر شدن اين ستاره کم حاشيه سينما آبان ماه سال گذشته منتشر شد. حنا نام دختر عليدوستي است.

خاله شادونه و رسانه اي شدن تولد فرزند

اواسط دي سال گذشته در حرکتي غير قابل باور بينندگان صدا و سيما در کمال حيرت مشاهده کردند که تولد فرزند مليکا زارعي، مجري برنامه خاله شادونه، يکي از عناوين رسمي ترين اخبار صدا و سيما، يعني بخش خبري 21 شد و محمدرضا حياتي ، اين خبر را اعلام کرد. البته در حالي که گفته شد خاله شادونه سومين فرزند خود را به دنيا آورده پس از چندي اين موضوع تکذيب شد.

روناک يونسي و آقا مهرسام !

«مهرسام» پسر روناک يونسي و همسرش محسن ميري، سال گذشته به دنيا آمد .به طور حتم بازي خوب يونسي را در سريال«رستگاران»به ياد داريد.او با بازي در اين سريال، در نقش خجسته همسر احمد رضا تا حد يک ستاره مشهور شد. خبر مادرشدن اين ستاره سينما و تلويزيون آذر سال گذشته در فضاي مجازي به همراه عکس يونسي و همسر و فرزند تازه متولد شده اش منتشر شد.

منبع:خبرفارسی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا