آشپزی و آشپزخانه

سالاد معجزه آسا برای چربی سوزی

سالاد معجزه آسا برای چربی سوزی

اگر به دنبال لاعر شدن هستید و میخواهید در برنامه غذایی خود،  غذایی را برای چربی سوزی قرار دهید سالاد چربی سوزی پیشنهاد ویژه ما به شماست . این سالاد برای افراد مختلف توصیه میشود. خیلی از افراد از رژیم های غذایی سخت برای چربی سوزی استفاده میکنند و سیستم گوارش خود را درگیر میکنند ، کبدشان چرب میشود، دچار نفخ میشوند، سر معده شان سنگین میشود. پس داشتن رژیم غذایی مناسب اهمیت ویژه ای دارد.

یک متخصص طب سنتی در ارتباط با سالاد لاغر کننده گفت: افراد بیماری که از نفخ، چربی خون بالا،آکنه‌های سرد،سنگینی معده، کبد چرب و چاقی گلایه دارند توصیه میشود از سالادهای مجلسی، سالاد شیرازی، ماست و خیار استفاده نکنند. این مواد غذایی کالری کمی دارند اما با این وجود  پروسه گوارش را در معده و بافت محیطی بدتر میکنند. سالاد زیر برای افرادی که مشکلات گوارشی دارند تهیه شده است و خیلی مفید است. از مزایای این سالاد میتوان به بهبود کبد چرب ،کاهش وزن، پاکسازی کلیه‌ها ،کاهش قند و چربی و پاکسازی روده اشاره کرد.

مواد لازم برای تهیه سالاد چربی سوز:

1 قاشق غذاخوری زرشک

یک قاشق مرباخوری پودر آویشن

یک عدد متوسط پیاز شیرین خردشده

یک عدد متوسط  هویج پوست‌نگرفته و نرم رنده شده

نصف ساقه کرفس خردشده

1 قاشق مربا خوری پر  پودر گل محمدی

 دو قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق‌بکر

یک نعلبکی کوچک مرزه

یک قاشق چایخوری سیاه‌دانه نیم کوب‌شده

یک قاشق مرباخوری پودر کامل لیموعمانی

 یک نعلبکی کوچک شوید

 یک نعلبکی کوچک جعفری

یک نعلبکی کوچک گشنیز

طرز تهیه سالاد چربی سوز و لاغر کننده

سبزی های بالا باید با برگ و ساقه‌های نازک انتخاب شوند. وزن این سالاد طبق نظر متخصص طب سنتی 200 گرم است. این سالاد را میتوان به عنوان میان وعده یا وعده غذایی اصلی مصرف کرد. اگر میخواهید میزان سیر کنندگی این سالاد بیشتر شود باید مویز هم به آن اضافه کرد. اگر کسی به یبوست هم دچار است بهتر است از پودر گل محمدی و روغن زیتون بیشتری استفاده کند.

سالادی معجزه آسا برای لاغری

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا