آرایش و زیبایی

زیبایی با طعم “نابینایی”

معاینه چشملنزهای رنگی غیر استاندارد موجب بروز عفونت قرنیه می‌شوند.حسین علی شهریاری متخصص چشم در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: عفونت‌های قرنیه در اثر وجود عفونت‌های میکروبی، قارچی و ویروسی به وجود می‌آید که نیاز به مراقبت جدی دارد.

وی تصریح کرد: عفونت قرنیه موجب کاهش دید و یا حتی نابینایی حتمی می‌شود که در صورت بروز این بیماری فرد باید تحت نظر پزشک باشد که پیشروی شدید عفونت منجر به فراگیری کل چشم و حتی تخلیه کل چشم می‌شود.

شهریاری هشدار داد و تصریح کرد: افراد نباید از لنزهای رنگی استفاده کنند زیرا مشکلات جدی برای آن‌ها به وجود می‌آورد، و البته رعایت مسائل بهداشتی استفاده از هر لنز توسط یک نفر و به صورت کوتاه از زخم قرنیه و عفونت جلوگیری می‌کند.

زنان بیشترین قربانی استفاده از لنزهای رنگی!

وی افزود: بیشتر مراجعه کنندگان عفونت قرنیه زنانی هستند که بیش از اندازه از لنزهای رنگی استفاده می‌کنند در صورت استاندارد نبودن لنز‌ها چشم دچار عفونت و در ‌‌نهایت به بستری شدن فرد در بیمارستان می‌شود.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا