فناوری

زشت‌ترین اختراعات الکترونیکی را بشناسید + عکس

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،اگر می خواهید بدانید،زشت ترین محصولات تکنولوژی کدام هستند،این مطلب را از دست ندهید.

Osborne 1

 اختراع قدیمی دستگاه تایپ

اولین رایانه قابل حمل دنیا Osborne 1 است که ایده ساخت آن در سال 1981 عنوان شده است.این رایانه قابل حمل دارای نمایشگر پنج اینچی مونوکروم بوده و یک صفحه کلید کامل به همراه دو درگاه برای خواندن فلاپی دیسک روی آن قرارگرفته بوده است.وزن این رایانه قابل حمل 25 پوند یعنی معادل کیلوگرم 11 کیلوگرم می باشد.


Motorola DynaTAC 8000X

 تلفن قدیمی

تلفن همراه Motorola DynaTAC 8000X که نام اولین موبایل دنیا را یدک می کشد یکی دیگر از اختراعات زشت بشر می باشد.این تلفن همراه 28 سانتی متر طول و یک کیلوگرم وزن داشته و قیمت آن در سال های اولیه فروش نزدیک به 4000 دلار بوده است.


First iMac

 مانیتور کامپیوتر قدیمی

اختراعات زشت الکترونیکی حتما در زمان های قدیم ساخته نشده اند.یکی از اختراعات بدقواره تکنولوژی را شرکت اپل که سردمدار تولید محصولات زیبا می باشد ساخته است.اولین آی مک این شرکت با رنگ بندی گل ها توانسته در کنار زشت ترین محصولات الکترونیکی قرار گیرد.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا