فناوری

گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷

گوشی هوشمند گلکسی نوت۷

شرکت سامسونگ که خیلی وقت است پله های ترقی را طی میکند باز هم در حال تولید گوشی جدیدی به نام Galaxy Note 7 میباشد که قابلیتهای زیادی دارد و کاربران زیادی را راضی میکند.

به گفته شرکت سامسونگ در 12 مرداد 1395 یا همان دوم اوت ماه بعدی از گوشی samsung galexi note 7 ( گلکسی نوت ۷ ) به طور رسمی در نیویورک آمریکا رونمایی میشود

شرکت samsung به جای اینکه گوشی galexi note 6 را تولید کند به تولید گوشی galexi note 7 پرداخت. که در واقع این به این معنی است که این شرکت جهش داشته است.

درباره گوشی جدید سامسونگ باید گفت گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 صفحه نمایش بزرگی دارد. تجهیزات گلکسی نوت 7 بسیار قدرتمند است . کاربرانی که از این مدل گوشی سامسونگ استفاده میکنند نهایت استفاده را از این گوشی میبرند.

امیدواریم صفحه نمایشگر این گوشی سامسونگ  ضد آب است و به صورت منحنی،  5.7 اینچ و از نوع Super AMOLED میباشد. دوربین جلوی گوشی گلکسی نت 7 ، پنج مگا پیکسل است و دوربین پشت آن 12 مگا پیکسل میباشد.

گوشی گلکسی نت هفت در برابر گرد و غبار مقاوم است و دارای گواهینامه IP 68 میباشد و اسکنر عنبیه دارد. باتری این گوشی جدید سامسونگ 3600 میلی آمپر ساعتی است. داشتن 6 گیگابایت حافظه RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و قابلیت ارتقا حافظه از ویژگی های گوشی جدید سامسونگ است. واضح ترین تصویری که از گوشی Galexi Note 7 منتشر شده به شکل زیر است.

گوشی جدید سامسونگ رونمایی میشود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا