فناوری

روشنایی دائم صفحه‌نمایش در ویندوز8

ویندوز8اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و همچنان با قابلیت روشنایی خودکار مشکل دارید و می‌خواهید آن را غیرفعال کنید می‌توانید به این شیوه عمل کنید.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  قابلیت تضعیف نور (کاهش نور صفحه نمایش) از جمله امکاناتی است که در ویندوز 8 گنجانده شده است و موجب می‌شود کاربران رایانه‌های قابل حمل (لپ‌تاپ) در محیط‌های نوری متفاوت، منطبق با نور محیط از نور مناسب صفحه‌نمایش بهره‌مند شوند.

این قابلیت گاهی موجب ناراحتی کاربران می‌شود؛ زیرا ممکن است یک کاربر تمایل داشته باشد در همه شرایط نوری، از حداکثر نور صفحه‌نمایش بهره‌مند شود. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و همچنان با این قابلیت مشکل دارید و می‌خواهید آن را غیرفعال کنید می‌توانید به این شیوه عمل کنید:

1‌ـ‌ به کنترل پانل (Control Panel) مراجعه کرده و پس از آن روی گزینه‌ Power Options کلیک کنید.

2‌ـ‌ در این مرحله پنجره‌ای شامل برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید پس از انتخاب برنامه مدیریتی موردنظر خود روی گزینه‌ Change plan settings در مقابل آن کلیک کنید.

3‌ـ‌ در پنجره‌ جدید روی لینک Change advanced power settings کلیک کنید.

4‌ـ‌ در پنجره به‌نمایش درآمده گزینه‌ Display را پیدا کرده و با کلیک روی آیکون + در کنار آن، فهرست بازشدنی آن را فراخوانی کنید.

5‌ـ‌ از فهرست به‌نمایش درآمده گزینه‌ Enable adaptive brightness را پیدا کرده و در بخش Setting مقدار آن را به Off تغییر دهید.

6‌ـ‌ از این پس نور صفحه‌نمایش بدون اجازه شما تغییر نخواهد کرد.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا