فرهنگ و هنر

روايت تازه «الهام چرخنده» از چادري شدنش

اين‌گونه نيست که من به‌يک‌باره چادر را به‌عنوان حجاب خود انتخاب کرده باشم اما در آن زمان به‌دلايل مختلف مانند “فکر مي‌کردم چادر دست و پاگير است” آن را کنار گذاشتم و يک‌مرتبه چرخش نکردم.

الهام چرخنده گفت: اين‌گونه نيست که من به‌يک‌باره چادر را به‌عنوان حجاب خود انتخاب کرده باشم اما در آن زمان به‌دلايل مختلف مانند “فکر مي‌کردم چادر دست و پاگير است” آن را کنار گذاشتم و يک‌مرتبه چرخش نکردم.
الهام چرخنده  پيش‌ازظهر امروز با حضور در هنرستان هنرهاي زيباي شهر اصفهان خطاب به هنرآموزان اظهار داشت: من در هنرستان تحصيل کردم و روزي جاي شما و روي همين ميز و صندلي‌ها نشستم، بنابراين حس شما را درک مي‌کنم.

اين بازيگر تلويزيون با بيان “در دانشگاه رشته معماري را ادامه دادم” خاطرنشان کرد: من در ابتدا چادري بودم و اين‌گونه نيست که يک‌مرتبه چرخش کرده و چادري شده باشم اما در آن زمان به‌دلايل مختلف مانند اينکه فکر مي‌کردم چادر دست و پاگير است آن را کنار گذاشتم و حقيقتاً پس از کنار گذاشتن چادر همه چيزم را از دست دادم.

الهام چرخنده  بيان کرد: مدتي نزديک به يک سال در اصفهان زندگي کردم و چند ماهي نيز در تلويزيون اصفهان به کودکان نقاشي ياد مي‌دادم که خاطرات خوبي را از اين شهر برايم رقم زد.

الهام چرخنده  تصريح کرد: زني که پوشش اسلامي و چادر را براي خود انتخاب مي‌کند در حقيقت اجازه نمي‌دهد که هر نگاهي به اندام او نظر بيندازد و به اين وسيله ارزش خود را حفظ مي‌کند.

از سوي ديگر جشن ميلاد حضرت زينب(س) ، امروز پنجم اسفندماه با حضور الهام چرخنده  در جمع دانشجويان دانشگاه آزاد نجف‌آباد برگزار شد. به گزارش ستاره‌ها در اين جشن، مراسم اهداي چادر حضرت زهرا(س)، توسط الهام چرخنده بازيگر سينما و تلويزيون برگزار شد که طي آن تعدادي از دانشجويان دختر با انتخاب خود و توسط الهام چرخنده ، استفاده از حجاب برتر و پوشش چادر را آغاز کردند.

تسنیم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا