ورزش

11 دقیقه ورزش برای مبارزه با عوارض نشستن میز کار

رفع عوارض نشستن پشت میز کار | یک مطالعه جدید در مجله پزشکی ورزشی انگلیس نشان می دهد که افراد برای خنثی کردن اثرات مضر نشستن در طول روز، به ورزش نیاز دارند. 11 دقیقه ورزش روزانه می تواند بسیار مفید باشد.

اما چه مقدار ورزش؟

مطالعه جدیدی که از تحقیق بر روی 50000 زن و مرد انجام شد نشان داد که پیاده روی سریع حداقل 11 دقیقه در روز می تواند در واقع برخی از مضرترین پیامدهای ساعت ها نشستن در روز را معکوس کند. این مطالعه نشان داد که افراد بسیار کم تحرک یعنی افرادی که حداقل 11 دقیقه در روز راه نمی روند در معرض خطر مرگ در جوانی هستند ، اما فقط با مقدار کمی ورزش  می توانید خطر مرگ زودرس را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

در حالی که 11 دقیقه زیاد نیست والدین کودکان ناخواسته بیش از این ورزش می کنند اگر فقط به دنبال بچه های خود در پارک بدوند! در واقع یک نقطه شیرین در ورزش روزانه وجود دارد که  طبق داده های محققان ، منجر به بیشترین رشد در طول عمر می شود.

مرتبط با موضوع این مقاله : با ۱۲ دقیقه ورزش متحول شوید

۱۱ دقیقه ورزش در روز
۱۱ دقیقه ورزش در روز – رفع عوارض نشستن پشت میز

11 دقیقه ورزش روزانه

آن نقطه شیرین روزانه 35 دقیقه پیاده روی سریع یا سایر فعالیت های متوسط صبح مانند قدم زدن در بعد از ظهر است و اگرچه 35 دقیقه پیاده روی در روز ممکن است برای همه قابل دستیابی نباشد ، 11 دقیقه در روز تقریباً مطمئناً می تواند فواید جدی برای سلامتی داشته باشد.

تحرک حتی در کمترین میزان آن نیز به سلامت شما کمک می کند. این خبر خوبی برای افرادی است که نمی خواهند 30 دقیقه در روز دوومیدانی بپردازند یا به ورزشگاه بروند و 60 دقیقه وزنه بزنند و تمرینات با شدت بالا داشته باشند.

درواقع مردان و زنان بالغ به بیش از یک ساعت ورزش متوسط ​​در روز نیاز دارند اما 11 دقیقه ورزش نیز می تواند نتایج مضر نشستن در تمام طول روز را خنثی کند.

این نتایج ، برای والدین شاغل و برای افرادی که 60 ساعت کار در پشت میز کار خود را می گذرانند ، بسیار مفید است. با این حال محققان این باورند که برای سالم ماندن و کاهش خطر مرگ زودرس ، ورزش بیشتری لازم است. .

پس از ناهار یا شام به آن پیاده روی بروید. این به شما کمک می کند تا سالم تر زندگی کنید.

لیزی فرانسیس

بیشتر بخوانید : حرکات ورزش روزانه در زندگی سالم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا