آرایش و زیبایی

رایحــه های دلنشین 1392

عطر و بوی خوش

 بيشتر رایحه‌هایی که در این شماره پیشنهاد کردیم، رايحه عطرهایی است که قرار است به زودی ویترین عطرفروشي‌ها و بازار عطر را از آن خود کنند. بهتر است قبل از خرید عطر و ادکلن با جدیدترین‌هایی که در راه هستند، آشنا شوید تا بعد از مشاهده آنها از خريد خود پشيمان نشويد.

برای طرفداران شرقی ما
Bronze Goddess Eau Fraiche
این عطر از جدیدترین‌هایی است که قرار است به زودی دوستداران رایحه‌های جدید را غافلگیر کند. بویی شرقی که برگرفته از گلبرگ‌های سفید گل یاس و بنفشه، شکوفه لیمو، شکوفه ماندارین و کهرباست. باعطری دلنشین و متفاوت که به رایحه‌های شرقی نزدیک است و اینطور که پیداست قرار است در اندازه 100 میل تولید شود.

پیچیدگی خوشبو
Clinique Happy In Bloom 2013
بویی خوش و گرم که تصویر گل‌های شاد روی بطری عطر حال و هوای شادتری را منتقل می‌کند. رایحه جدیدClinique happy با ردپای میوه‌های زردآلو و هلو، جوز هندی، نعناع هندی، گل یاسمن و انبه است که در سایز 50 میل تولید شده است. اگر به بوهای پیچیده علاقه‌مند هستید رایحه این عطر را از دست ندهید.

بوی خوش مشک
Ferrari Essence Musk
دوباره فراری دست به ابتکار جدیدی زده و این باریک عطر جدید با اسانس مشک تولید کرده است. رایحه‌ای خالص و پیچیده همراه با یادداشت‌هایی از بوی ساحل دریا و برگ ماندارین تازه و سبز كه نعناع هندی، اسطوخودوس، چوب سدر و کهربا از ترکیبات دیگر رایحه معطر این عطر است که شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

3 گانه متفاوت
DKNY Golden Delicious Art
دونا کارن قرار است مجموعه‌ای خوشبو که برگرفته از بوی سیب است را رونمایی کند. سه‌گانه معطر جدید دی کی ان وای با بویی که بر گرفته از شکوفه‌های تازه و معطر است در 3 مدل برای سلیقه‌های مختلف تولید می‌کند. در نمونه golden از این سه‌گانه یادداشت‌های قوی از میوه‌های عجیب و غریب مخلوط با گل‌های سفید، برگ توت، سیب زرد و وانیل دیده می‌شود. اگر تا الان از سری رایحه‌های دی کی ان وای استفاده نكرده‌ايد این بار رایحه جدید از این سه‌گانه را از دست ندهید.

ساده، صمیمی و دلنشین
Avon Sensuelle
رایحه‌ای شرقی با ترکیبی از گل‌های معطر که قرار است به زودی به رقابت با دیگر رقبایش بپردازد؛ این عطر با بویی بسیار صمیمی و دلنشین که تركيبي از چوب‌های معطر و گل ارکیده است بویی گرم و متمایل به چوب دارد.

به پیشواز بهار
Guerlain Aqua Allegoria Nerolia Bianca
با جدیدترین رایحه گرلین به پیشواز بهار بروید. رایحه‌ای که قرار است در اوائل بهار پیشخوان عطرفروشی‌ها را از آن خود کند؛ این طور که پیداست رایحه این عطر مجموعه‌ای از بوی ترش مرکباتی است که شکوفه پرتقال، نارنج، پوست پرتقال تلخ و لیموترش در آن استفاده شده است تا انرژی درونی‌تان را بالا ببرد.

برای طرفداران لوکس‌ها
Otto Kern Luxure Duo
اگر به رایحه‌های لوکس و کلاسیک علاقه‌مند هستید بوی این عطر همان چیزی است که دنبالش هستید. رایحه‌ای که در ژانویه 2013 با درون مایه‌هایی از ترنج، آناناس، گل صدتومنی، یاس، دانه‌های قهوه و وانیل است که منجر به رایحه‌ای ماندگار و گرم است که در سایز 30و 50 میل برای خانم‌های خوش‌پوش تولید شده است.

با یاد میوه‌های زرد و نارنجی
DKNY Fresh Blossom Art Donna Karan for women
یکی دیگر از سه‌گانه‌های جدید از مجموعه سیب دی کی ان وای که برگرفته از شکوفه گریپ‌فروت، فلفل صورتی، پرتقال خونی و سیب قرمز آبدار بوده که به جرات می‌توان گفت یکی از بهترین رایحه‌های جدید تولید شده خواهد بود.

منبع:مجله زندگی ایده ال

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا