روانشناسی

راه حل‌ طلايي براي رفع “اختلافات زناشويي”!

علاوه بر مشكلات مختلف كه مي‌تواند سايه‌اي ابري بر روي خانه زوج‌ها ايجاد كند تغييرات آب و هوايي نيز مي‌تواند تاثيرات مخربي را بر روي خلق و خوي زوج‌ها بر جا بگذارد ولي براي رفع اين مشكلات فصلي راه حل‌هاي جالبي وجود د ارد.

به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران؛ براساس تحقيقات انجام شده فصل زمستان يكي از بحراني‌ترين فصل‌ها براي زوج‌ها است.

گفتني است به طور عمده اغلب طلاق‌ها و اختلافات زناشويي در فصول سرد سال بيشتر از فصول گرم سال است.

بررسي‌ها نشان مي‌دهند پژوهشگران علت اين مشكل را “افسردگي فصلي” و عوارض ناشي از آن مي‌دانند.

پزشكان براي كمك به زوج‌ها براي بازگرداندن روابط آرام به جاي روابط طوفاني در خانواده‌شان توصيه مي‌كنند كه هر روز در معرض تابش نور خورشيد قرار گيرند در صورت ابتلا به آنفلوآنزا به دقت مراقب عدم سرايت آن به همسر خود باشند و همينطور ورزش انجام دهند تا انرژي و نشاط بدست آورند.

استفاده از البسه با “رنگ‌هاي شاد” تغيير در چيدمان وسايل منزل و حتي رفتن به مسافرت‌هاي كوتاه مدت در فصل زمستان مي‌تواند باعث بهبود روحيه و خلق و خوي زوج‌ها شود در صورت تداوم برقراري اين اختلافات پزشكان توصيه مي‌كنند زوج‌ها حتما از مشاوره پزشك متخصص بهره بگيرند.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا