خانه داری

در خانه تکانی ها جوش شیرین را فراموش نکنید

نظافت,خانه تکانی

جوش شیرین ترکیب شیمیایی است که علاوه بر استفاده در موارد شیرینی‌پزی مانند عمل کردن به عنوان خمیرمایه و نیز نرم کردن و پف دادن به کیک‌ها دارای خواص بسیار دیگری نیز است که می توان به کاربرد آن در خانه تکانی اشاره کرد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،بسیاری از ایرانی ها این روزها مشغول تمیز کردن خانه اند و از هر راهی برای تمیز کردن خانه به بهترین نحوه استفاده می کنند. در این مدت لازم است با بهترین شوینده هایی که مطمئنا در خانه دارید آشنا شوید که در اینجا به معرفی جوش شیرین در خانه تکانی می پردازیم:

** جوش شیرین به عنوان پاک کننده انواع سطوح البته به جز سطوح چوبی کاربرد فراوانی دارد. سرامیک و کاشی های مختلف از جمله مهمترین مواردی هستند که می توانید با این ترکیب تمیز کنید.

** بهتر است برای شستن سرویس بهداشتی و یا ظرف شویی و سرویس حمام از خمیر جوش شیرین استفاده شود که از مخلوط جوش شیرین با آب به دست می آید.

** از جوش شیرین برای شستشوی داخل و یا بدنه ی کتری نیز استفاده میشود و باعث براق شدن آن ها میشود. مقداری جوش شیرین را درون کتری بریزید و بگذارید تا آب بجوشد سپس آن را بشویید و رسوب ها از بین می روند.

** محلول های جوش شیرین کاربردهای بسیار زیادی در خانه دارند که از جمله میتوان به محلول جوش شیرین و پودر لباس شویی،جوش شیرین و سرکه که جز پر کاربرد ترین ها هستند نام برد. این محلول می تواند تمامی لکه های موجود در خانه را از بین ببرد. البته دقت داشته باشید آن را روی سطوح چوبی و پارچه ای نکشید.

** از جوش شیرین در پاک کردن روزانه ی گاز،ماشین ظرف شویی و ماشین لباس شویی استفاده میشود. پودر جوش شیرین را مقداری روی یک پارچه بکشید و گاز را تمیز کنید تا براق شد.

** جوش شیرین برای جلا بخشیدن وسایلی از جنیس نقره نیز بسیار مفید است و لکه های روی آنها را نیز از بین میبرد. البته دقت داشته باشید که خیلی زیاد از آن استفاده نکنید.

لطفا نظر خود را در مورد مطلب بالا در قسمت اعلام نظرات ذکر کرده و نوع مقالات و اخبار مورد علاقه خود را بیان کنید به بهترین نظرات هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت . باتشکر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا